Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Denk dat ik ook maar weer eens die kant op ga morgen... Voorspellingen zien er opeens beter uit.
|
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
is wind uit NO ook wat te doen op playa, twijfel omdat ik even met een collega ga die heeft al een tijdje niet gedaan.
of gewoon ouddorp pakken ?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
NO op playa is net aflandig. Kan wel met laag, als je vlak bij 'm blijft en niet teveel waait. Ouddorp heeft ook wel een stukje poel om te rommelen, is mss beter.
|
|
|
ingmar
|
dacht ik ook al El Rudo, maar was nieuwschierig omdat als het elke x NO is ga ik naar ouddorp. maar bedankt. ligt de poel bij paal 7,8,9 ?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik kom al zo lang op Ouddorp, maar heb echt geen idee waar welk paalnummer zou moeten staan. Maar NO is toch teveel sideshore om echt van de poeltjes te kunnen genieten zoals bij aanlandige NNW?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik kom al zo lang op Ouddorp, maar heb echt geen idee waar welk paalnummer zou moeten staan. Maar NO is toch teveel sideshore om echt van de poeltjes te kunnen genieten zoals bij aanlandige NNW?
Voor iemand die de draad een beetje op moet pikken prima genoeg lijkt me. @ Ingmar, paalnummers weet ik niet, ik geloof dat het richting flauwe werk is. Gewoon bij de rest opstappen en dan 500m rechts.
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zozo ik ben ook weer terug in het land, morgen maar even naar Ouddorp toe denk ik.
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Hoe was ouddorp? de b'dam was echt helemaal niks... laffe 12 knoopjes maximaal schat ik en wat nattigheid dus alles is weer lekker doorweekt :/ Achja, live muziek en segway rijden maakte wel weer wat goed maar had liever die 20kn gezien natuurlijk
|
|
|
vrank
Geen avatar
|
Hey guys, ik post hem hier ook ff, aangezien dit de locals zijn en ms iets meer kans maakt.
Vandaag heel even gekite op Kijkduin / Zandmotor in de poel en met een stok in mn hand wat shots gemaakt van een medekiter. Gopro valt uit mn handen, leash breekt, en bleef helaas te kort drijven.
Mocht deze een dezer dagen aan komen spoelen, graag zie ik hem terug!
Er zit een roze stok van xSories aan...
Alvast bedankt!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hey guys, ik post hem hier ook ff, aangezien dit de locals zijn en ms iets meer kans maakt.
Vandaag heel even gekite op Kijkduin / Zandmotor in de poel en met een stok in mn hand wat shots gemaakt van een medekiter. Gopro valt uit mn handen, leash breekt, en bleef helaas te kort drijven.
Mocht deze een dezer dagen aan komen spoelen, graag zie ik hem terug!
Er zit een roze stok van xSories aan...
Alvast bedankt!
da's zwaar kl%te
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Was vandaag op de ZM maar heb geen gopro gevonden. Was er al een tijdje niet geweest maar de spot is nog steeds erg mooi. Alleen jammer dat de wind erg tegenviel.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Vandaag was het vage wind en een irritante klotsbak op Old-village, niet helemaal mijn ding, toch lekker nat geworden...
|
|
|
Yoram
|
Wind viel in het begin erg tegen, maar in de avond kregen we toch een lekker toetje, lokaal windje of niet ik had eindelijk lekkere power, had 2kn meer mogen zijn voor de ideale wind/kite combi maar daar zeur ik niet over. En wat was het water rete vlak, dat laatse uurtje maakt mijn dag weer helemaal goed :-)
|
|
|
ingmar
|
ook erg tegen gevallen poel op ouddorp lekker vol dus dat was echt lekker varen. hoge golven dus ook die effe weer geoefend..
beetje jammer van de voorspellingen want je kon er weer geen reet mee, echt een dikke inkakker tot 2 uur toen trok die lekker aan maar mocht wel een paar knopen meer.
PS er lag een gele opblaaspomp van gaastra bij de parkeer plaats, wist niet of iemand hem had laten liggen, dus heb hem maar niet meegenomen. maar er was niemand in de auto's dus hoop dat de eigenaar hem teruggevonden heeftt.
|
|
|
Spoon
|
Gaat het vandaag nog wat worden? Of heeft iedereen zn buik vol van de net niet sessies?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Nou ik neem vandaag mn skimboard wel weer mee ja! Gisteren waren er wel heele mooie golven, en precies genoeg wind om jezelf er in te slepen, dat was wel heel erg vet! Hopelijk schijnt vandaag de zon ook een beetje
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@Spoon: surfabc zegt vanmiddag tussen HvH en Ijmuiden meeste kans. noord, dus downwindertime. Ik wacht iig op meer wind want gisteren was redelijk kansloos voor een 8.5.
|
|
|
|
|
Yoram
|
Heb de hele dag met 8m kunnen varen hoor Ik ook Had in het begin wel me 10m nodig.
|
|
|