welke flysurfer

flyaway

Geen avatar

April 09, 2007, 00:01:54
edit2Rapporteer  
Hoi.
 Joepie
Ik ben opzoek naar een mooie 2e hands flysurfer. nou heb ik 2 op het oog.
een flysurfer extasy 10m2 of
een flysurfer spirit 9,5

ik gebruik deze kite voornamelijk om er mee te flyboarden en af en toe te kitesurfen.

wie heeft ervaringen met deze kites of weet welk type het best geschikt is voor mij
en wie weet met welke maat je deze kites kunt vergelijken tot een tube kite.

ik ben 80 kg.

hoor het graag.

groeten!!!! ThumpsUp
Roellie

Antwoord #1 April 09, 2007, 02:21:54
edit2Rapporteer  
ik heb nog een hele mooie Psycho2 13m liggen en wil die graag verkopen omdat ik inmiddels een Psycho3 heb.. intresse?
Henning

Antwoord #2 April 09, 2007, 04:26:12
edit2Rapporteer  
Pak die XTC 10... leuk ding...

(spirit bestaat niet in maatje 9.5... als hij geel is dan is het ook een 10)
Flyingtrunkie

Antwoord #3 April 09, 2007, 17:54:49
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf een extacy 10 gehad. Ik vond het een prima kite; geen katrolletjes geen verstelmogelijkheden, altijd goed.; lekker snel en superlicht sturen en aanpoweren. Een spirit is toc weer een paar seizoenen ouder, dus mindere performance.... dus ik zou zeker voor de XTC gaat. (Bij http://www.mavericks-tfc.nl/ staat er ook nog 1tje te koop....)
kiteboy
Gast
Antwoord #4 April 10, 2007, 00:29:12
edit2Rapporteer  
Geen spirit nemen als er 1 *&*()* vlieger is is het die wel geen lift sloom. extacy geen vervaring mee maar zal ongetwijfeld beter vliegen
flyaway

Geen avatar

Antwoord #5 April 10, 2007, 13:54:34
edit2Rapporteer  
ok dan. maar nu heb ik nog een vraag.
ik keek even bij die web winkel en zag daar ook een mooie voodoo 14 staan. dat lijkt me ook een super ding..

hoe is die kite???

iemand ervaring???

Henning

Antwoord #6 April 10, 2007, 16:49:48
edit2Rapporteer  
Word gelijk al weer wat groot... XTC heeft een betere 1 kite range, varen van 14 tot 22 knopen ofzo...
Evt. is die PII 10 ook een leuke kite iets meer preformace etc, maar voor die prijs iets wat over de top.

En die VooDoo is gelijk een stuk slomer etc etc.

(Spirit en VooDoo = zelfde kite maar andere materialen)
Joris

Antwoord #7 April 10, 2007, 17:03:23
edit2Rapporteer  
Als ik jou was zou ik voor een psycho2 gaan. Ik heb met een XTC en een P2 gevaren en die P2 heeft toch net wat meer pit.
VooDoo of Spirit zou ik niet doen om dat deze toch wat ouder zijn en dat merk je wel aan de performance.
Flyingtrunkie

Antwoord #8 April 10, 2007, 17:09:25
edit2Rapporteer  
De voodoo 14  is een echt lichtweermonster. Met een knoopie of 8 en een flink board kun jij varen. hij is inderdaad niet de allersnelste kite, maar voor een beginner/ licht gevorderd is dat niet erg; wel prettig zelfs. De Voodoo heeft een multiwac-systeem, d.w.z., je kunt hem afstellen naar eigen voorkeuren.
Op http://www.flysurfer.com/Content/95/?mnid=262 Kun je wat gegevens vinden over de Voodoo. (In de linkerbalk kun je ook nog op de specificaties klikken)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.