milamber
|
Is ijmuiden een beetje relaxt? Rij meestal naar de slufter maar IJmuiden is net zo ver........kom binnenkort daar ook wel effe kijken!
|
|
|
Poke
|
ja ijmuiden is zeker ok , kom zelf vaker in wijk en zandvoort, vind het brede , rustige strand van wijk het meest relaxe van de 3
|
|
|
Jelle
|
Maandagmorgen IJmuiden
|
|
|
Poke
|
zou graag willen maar moet helaas werken......het gaat wel lekker waaien volgende week!!
|
|
|
Poke
|
gaan er dit weekend nog mensen naar wijk of zandvoort?
|
|
|
Unhooked21
Gast
|
Ik ben er met nog 2 mensen !
|
|
|
sjorsmaster
|
ja ik ga naar zandvoort:P er is bij "the spot" (strandtent) een kiteinstructeursdag dus daar ga ik ff meelopen er zijn daar iig wel meer dan 5 kiters
|
|
|
bandito
|
ik was er ook vandaag en morgen ook en maandag ook
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ik kom morgen denk ik naar Zandvoort of Ijmuiden. 'k Moet nog even kijken hoe het zit qua vervoer.
|
|
|
Arjen
|
Morgen naar Wijk samen met m'n meissie. Maandag waarschijnlijk ook als het niet teveel regent.
|
|
|
daanbanaan
|
arjen waar hang je uit dude?? probeer je te berrijken maar geen responce... bel ff als je dit leest?!??
groet daan
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Nog mensen naar WIjk aan Zee vandaag? Of anders Zandvoort? 'k Hoop niet in mijn eentje op Wijk aan Zee te staan dalijk.
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ga naar wijk aan zee... ik ga rond 2 uur weg en ben er dan rond kwart over 2!
je staat zeker niet alleen op zo'n mooie zondag is er altijd wel iemand
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Alrighty dan. Waarschijnlijk ga ik er zo heen!
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Toch niet gegaan..........vervoer was een probleem. Mijn ouders hadden geen zin naar Wijk aan Zee te gaan dus ging ik naar Horst. Wel........Horst was een ramp. Prakties geen wind. Af en toe had ik geluk en krijg ik hem in planee en ging lekker hard maar het was puur op snelheid. Trok je ook maar even je bar aan om "wind" te vangen dan lag je gelijk stil. Dat doe ik dus niet meer.......volgende keer ga ik naar Wijk aan Zee. Is er iemand in de buurt van Almere/Lelystad die wel eens naar de kust gaat? Ben bereid om ook gewoon de helft van de benzine kosten te betalen ervoor. Heb ik wel over voor een dagje lekker kiten
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
vandaag was het een lekkere dag op wijk!! eerst ff gevaren met me 12m. totdat er iets brak en me hele zooitje wegvloog! gelukkig kon iemand nog snel die kite te pakken krijgen en hem naar de kant brengen! ik zelf mocht ff lekker een eindje zwemmen! daarna nog lekker gevaren met me 8m. het was wel weer een gezellig dagje!
ik was geloof ik niet de enige met pech... hoorde dat er ook nog een kite bij iemand was gescheurd! dat is echt minder
|
|
|
Poke
|
haha, net als bij mij, heb voor het eerst in mijn leven mijn safetylijn moeten gebruiken!!! plonste als een steen in het water!! Echt 2 topdaggies zaterdag en zondag, aankomende woensdag weer de hele dag op het water, hoop alleen wel dat het niet de hele dag gaat regenen zoals nu voorspeld wordt!!
|
|
|
|
Poke
|
oranje naish v4, eerst een vriend van mij het even proberen te leren, totdat het te hard ging waaien voor hem...daarna heb ik zelf nog een uurtje gekite, was rond een uur of 15.00
|
|
|
Poke
|
ik was daar met een 2 vrienden, eentje met een north rebel en die andere met een blauwe gaastra (op wijk aan zee)
|
|
|
|
Poke
|
ja klopt!!!! daarna met zijn 3 en mijn lijnen uit de knopen gehaald, dus was redelijk snel weer uit de knoop, maar had daarna een verjaardag en dat zijn echt van de verplichtingen waar je nooit onderuit kan komen....maar met zo'n dag als gister was ik liever tot einde dag gebleven.
Welke kite vaarde jij dan floris?
|
|
|
Myzrael
Gast
|
haha, net als bij mij, heb voor het eerst in mijn leven mijn safetylijn moeten gebruiken!!! plonste als een steen in het water!! Echt 2 topdaggies zaterdag en zondag, aankomende woensdag weer de hele dag op het water, hoop alleen wel dat het niet de hele dag gaat regenen zoals nu voorspeld wordt!!
Kan wel als tip geven dat je in het begin het beste vaker je safety kunt gebruiken. Het wordt dan een automatisme en je zult hem op die manier sneller grijpen als het echt nodig is.
|
|
|