robin..
|
feurteventura vond ik heel leuk ik was bij flag beach
gebruik even de zoekfuntie er is al veel over geschreven
|
|
|
Bass`
|
Cumbuco
|
|
|
|
sjorsmaster
|
ja cumbucco was ook 1e keus maar hoorde dat het vaak in december 25 tot 35 knp is dus das iets te hard voor me pa en ma en zus om te varen en te chille op het strand
|
|
|
Bass`
|
Owjaa, er staat wel veel wind. Lijkt me toch vet om is naar toe te gaan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
sjorsmaster
|
jaa 1 week dik in de storm kite en de debielste sprongen te maken:P hahaaha is idd wel vet ja ik weeg 50 kg dus word ik wel heel hoof getrokken:P
|
|
|
sjorsmaster
|
robin is het daar ook lekker in december/januari?? fuerta bedoel ik dan he
|
|
|
Bass`
|
Njaa, Heb ineens nog geen eigen kite, Maar heb een lieve broer waar ik een 7m2 waroo van kan lenen (grinnik_kitesmiley) Ben net 14 geworden (tong_kitesmiley)
|
|
|
sjorsmaster
|
haha oke ik ben nog 13 en heb ook een 7m2 airush halo maar daar houd ik tot 28 knp mee volgens mij:P
|
|
|
Bass`
|
Hoeveel weeg jij dan?
|
|
|
|
|
|
sjorsmaster
|
oke ik zandvoort misschien ga ik nog wel eens een downwindertje maken naar scheveningen:P
ps: hoe doe ji emoticon Erik??
|
|
|
Bass`
|
Ik weeg 40 kilo, En kite eigenlijk nog maar net.. Maar ben aan het kijken voor zelf een kite te kopen en dan zal het wel Borselle en PaulinaPolder zijn..
|
|
|
sjorsmaster
|
ok 40 kilo is ni zo heel veel
|
|
|
Bass`
|
Ja weet het.. Daarom kite ik ook nog niet egt veel, kan alleen met best wel weinig wind.. Maar wil misschien Boxer SLE gaan kope (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
oke ik zandvoort misschien ga ik nog wel eens een downwindertje maken naar scheveningen:P
ps: hoe doe ji emoticon Erik??
Moet je onderin de bal op Atnwoord klikken ipv Snel beantwoorden. Daar kan je kiezen uit emoticons.
|
|
|
Bass`
|
Of Waroo da week nog niet...
|
|
|
|
_Choller
Geen avatar
|
Sjors, Tegen die tijd waait het hier (Aruba) ook weer goed. Wel iets duurder als Cumbuco... Site is pas online, maar je kan er al wat info krijgen www.kitesurfaruba.comMzzl
|
|
|
martijn
|
Ja weet het.. Daarom kite ik ook nog niet egt veel, kan alleen met best wel weinig wind.. Maar wil misschien Boxer SLE gaan kope (grinnik_kitesmiley)
ik heb gelest met een nais boxer sle, chile kite!!
|
|
|
Garmt
|
Of Bonaire natuurlijk! Net twee-en-een-halve week geweest en 't was echt de meest perfecte kitevakantie die ik ooit heb gehad. Check kiteboardingbonaire.com anders. Ben alleen wel bang dat rond de jaarwisseling de tickets nogal duur kunnen zijn.
|
|
|