Waroo 07 11m

Mei 25, 2007, 23:35:45
edit2Rapporteer  
Hoe zijn de ervaringen met deze kite. Heb wat op andere forums gelezen dat ie niet al te snel stuurt.
Ik heb nu een 06 9 en 14m maar wil een 11 erbij aangezien het hier altijd rond de 20 knopen waait maar de 9 soms net wat te klein is en ik een wat snellere kite wil dan de 14.
Of gewoon een 13 nemen?
Ricardo

Antwoord #1 Mei 25, 2007, 23:47:09
edit2Rapporteer  
De Waroo 11 is een van de beste van zijn serie dit jaar. Ik heb zeer genoten van deze kite op de momenten dat ik ermee gevaren heb! De kite is lekker snel, heeft goede lift, brute pop... echt een topkite!! En sturen doet hij echt lekker hoor ook op een 45cm bar! Voor testmogelijkheden moet je me ff pm'en!
KiteDemon

Antwoord #2 Mei 26, 2007, 00:21:22
edit2Rapporteer  
Ik vind de 11 ook helemaal geen verkeerde maat.
Wat sturen betreft, stuurt deze juist precies goed. Niet te snel of te traag, maar ook dat is weer persoonlijk.
Je kan ook de bridlemod toepassen als je de kite te traag vindt sturen, maar dat is echt niet nodig bij de 11 IMHO.
Antwoord #3 Mei 26, 2007, 02:17:27
edit2Rapporteer  
Super!!

De Waroo 11 is een van de beste van zijn serie dit jaar. Ik heb zeer genoten van deze kite op de momenten dat ik ermee gevaren heb! De kite is lekker snel, heeft goede lift, brute pop... echt een topkite!! En sturen doet hij echt lekker hoor ook op een 45cm bar! Voor testmogelijkheden moet je me ff pm'en!

als je naar Curacao komt wil ik em graag testen  (grinnik_kitesmiley)
_Choller

Geen avatar

Antwoord #4 Mei 26, 2007, 09:28:50
edit2Rapporteer  
Ik zit zelf op Aruba en had een 9 en 13 2007 waroo. Heb 2 maanden geleden die 13 gerolen met een 11 2007. Ik vond die 13 te langzaam echt een grote kite vergeleken met de 11. De 11 en de 9 varen ongeveer hetzelfde qua gevoel. De 13 zit daar een stuk verder vanaf. Ik had 9 13 combo hier en 13 heeel vaak te groot waardoor ik op de 9 moest varen terwijl de 11 dan net iets lekkerder is.

Dus 9 11 is volgens mij perfect voor abc eilanden. Als het knetterhard waait pak je de 9 of als je wat wil proberen met minder power. Voor de rest de 11. De dagen dat die niet genoeg is kite je gewoon niet....

Als je hier bent, zou je moeten doen is toch mooier als curacao ;-)

Dit weekend bijvoorbeeld big crossing en event op de beach link staat op ---> www.kitesurfaruba.com
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.