|
Marko
|
Michien even handig om je gewicht en je lengte te melden en aan welke maat je zelf dacht.
|
|
|
sjorsie
|
gewicht 67kg lengte 1.74
|
|
|
Morres
|
128cm, maar 230pond is net geen 250euro, voor iets meer/minder heb je ook wel een beter 2e hands board te koop. Of anders zoek je voor datzelfde geld een nieuwboard in duitsland/engeland. Takoon heeft nou niet bepaald een naam op board gebied. Maargoed, als beginner merk je er toch weinig van.
|
|
|
|
Morres
|
"The NBL range is designed for the beginner to intermediate level kiteboarder looking for a modern, advanced flex technology board at a reasonable price. " m.a.w: ja...
|
|
|
sjorsie
|
nog steeds op zoek naar een goed kiteboard voor een beginner...maar er zijn er zoveel dat ik spoor een beetje kwijt ben...bijv z on f-one fluid 140*40 is dat een maatje te groot voor mij of niet..gewicht 67kg lengte 1.74 gr
|
|
|
Morres
|
ja, jij moet ~ 130 bij ~39 hebben
|
|
|
sjorsie
|
en andere merken als f-one?
|
|
|
KappuhH
|
Choc, Bang, 3e zijn lekker goedkoop...
|
|
|
Morres
|
en andere merken als f-one?
die vraag is waardeloos, er zijn teveel merken om hier te gaan posten, je hebt meer aan een budget en spot waar je gaat varen, dan kunnen we jepas helpen
|
|
|
Marko
|
Je moet een board kopen van 130-39(40) met een 140 board ben je zo uitgegroeid. Je went aan een board dus je kan wel een beetje kijken wat een makkelijk board is om te varen maar ja je moet er ook aan wennen.
Nobiele 555 niks?? 2007-2008 zijn super boards voor beginners en heb je later ook nog wat aan. Kijk even in duitsland bij de shops op internet of in engeland (de pond).
|
|
|
MaximeP
Geen avatar
|
Ik kan een AH pro 130 kopen voor €120. Lijkt mij een koopje, niet? Ik weeg 62kg en meet 1m85 en heb een paar jaar kite ervaring maar ben er 3 jaar uit geweest. Kan dit board ook voor een beginner dienen? Voor de kite ga ik uitzien voor een slingshot fuel van 2005 of nieuwer / een turbodiesel denk ik.
|
|
|
Morres
|
fuel2005 is niet bepaald nieuw, aan je post te zien wil je weer goedkoop beginnen, AH pro zegt me niks, bedoel je EH pro? of staat AH pro voor Aaron Hadlow Pro van Flexifoil ofzo?
|
|
|
MaximeP
Geen avatar
|
Idd, ik zou graag goedkoop willen beginnen. En AH staat voor de Aaron Hadlow van Flexifoil. Altijd tevreden geweest van mijn fuels dus ik hoef niet meteen 2008 materiaal. Turbodiesel spreekt me wel aan maar vind ik niet meteen veel 2dehands terug. Enig idee met welke maat ik weg kan?
|
|
|
Morres
|
anders ben je ff minder merk gebonden en kijk je gewoon naar andere merken, Gaastra Jekyll, Ozone, North Rebel, Airush flow enz enz
met je 62kg(weeg ik ook) heb je aan een 10meter genoeg om bijna altijd te varen. Mocht je twee kites willen dan kom je op 12-8/9 of anders 11-7
|
|
|
sjorsie
|
Naish Haze 2008....kan weinig vinden op het net over dit board iemand maybe een linkje??thanks
|
|
|
sjorsie
|
ik kan nog kiezen uit de maten 129 cm en 133 cm ....
|
|
|
Marko
|
dan de 29 maar denk ik. Hoe breed is die presies?? en de 33?
|
|
|
sjorsie
|
dat staat er niet bij zal wel rond de 39cm zijn denk..?
|
|
|
Marko
|
dan zou ik gaan voor de 29 heb je wat langer plezier van. is in het begin wel iets moeilijker maar komt wel goed.
|
|
|
poort
Geen avatar
|
hallo
ik heb het kiten net onder de knie en wil gaan kijken voor een leuke set maar nu is het advies van de maten verschillend per bedrijf wat ik gebeld heb om te kijken of ze een leuke aanbieding hadden voor een 2008/07 set. bij een best waroo waren 7/11, 9/11, 9/13. dit ging om kites uit 2008 bij de north rebel waren 7/12, 9/12. dit ging om kites uit 2008 nou is mijn vraag aan jullie wat is jullie ervaring? ik weeg 84kg en misschien weet er nog iemand toevallig een leuke aanbieding heb alleen gekeken in nl maar buitenland ook geen probleem. en het merk is denk ik persoonlijk maar andere merken ook prima. vaar nu nl met een wipika uit 2002.
mvg boye poort
|
|
|
Marko
|
Ik ken de rebel niet maar wel de waroo.
Zelf vind ik de 7-11 een mooi setje.
Waar dacht je zelf aan?
|
|
|
poort
Geen avatar
|
ik dacht zelf aan 9/13 of 9/12 omdat ik zelf de 11 aan de kleine kant vind. maar ik heb hier geen ervaring mee. zal wel tussen mijn oren zitten.
|
|
|