hOe hA HeNniE
|
ik sluit me aan: suppeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdagje, joepieieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zaterdag???
Gaat iwmand naar de kust??
|
|
|
diesel oo7
|
gister avond nog een heerlijke sessie gehad op onze home spot gevaren met mijn 11M en kleine board mooie zon en gevaren van 18Htot 20H30 samen met Ben en Andy de ganse plas constant overgestoken met ons drie. dit zijn de top dagen limbo ik denk dat ik zaterdag wel ergens te vinden zal zijn ik denk Slufter danny bedankt voor de tips van de frontrol hij zit er vanaf gisteren goed in en lekker hoog
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
@diesel007: tiptopperrrr! graag gedaan.
@iedereen: ben dit wiek za+zo waarschijnlijk op de b'dam of daar in de buurt....laat weten wat jullie doen!
baai baai
|
|
|
diesel oo7
|
wie gaat nu waar heen van het weekend
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
wie gaat nu waar heen van het weekend
zondag grevelingdam, aan de kant van het AC restaurant met n paar beginnende boys...bel ff mocht je deze kant opkomen! Vandaag m'n nieuwe 7mtr gevaren, prima dagje!
|
|
|
Basjuh
|
ik ben vanaf morgen ook een kleine week in zeeland. Ik heb van jou geen nummer Danny. Misschien ga ik ook ff bij de brouwersdam kijken aangezien bij de grevelingen schoentjes noodzakelijk zijn......
maar wie weet
|
|
|
Ocean-Limbo
|
gister met Wimt op Neelte-J. geweest. Toppie dag. Vorige week met een knetter harde wind mijn nieuwe (2e-handse) Pulse 7m gevaren. Vandaag heb ik hem weer uit de kast (tas) kunnen halen.
Waar anderen nog met een 9 of 10 tubie moesten gebruiken, kon ik al de 7 pulser inzetten. Top kite!: snel, stabiel en veel power~!
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
zo te horen heeft iedereen een superrrr weekend gehad! top! enne david: geknipt en geplakt van soulboarders.com, vind je niet erg neem ik aan: mooie pica!!!!!
|
|
|
diesel oo7
|
hoi danny
inderdaad een super weekend gehad en veel bijgeleerd nu zie je eindelijk eens op een plaatje wat jou tips met me gedaan hebben vanaf woensdag iedere dag gekite tot en met gister dat loont de moeite ik hoop op nog veel van deze dagen
en hoe was het met jou geweest aan de dam
|
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Gaat iemand zondag naar de kust????
|
|
|
witte
Geen avatar
|
wanneer er wind genoeg is ben ik er bij, super dag afgelopen zondag met wim op neeltje jans!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
komende zondag ziet er weer goed uit voor Neelte-J.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
vandaag een uurtje op kessie geweest: was prima! best druk, goede sfeer op t water (en eraf tuurlijk ook!)
nou, vertel op! wie is waar geweest??
|
|
|
~erwin~
|
Gaan er vanavond kiters richting Kessenich?? Volgens windfinder blijft het waaien!! Staan de slagbomen eigenlijk open sávonds?
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Gaan er vanavond kiters richting Kessenich?? Volgens windfinder blijft het waaien!! Staan de slagbomen eigenlijk open sávonds? Ik heb gehoord dat er al een paar man zowiezo gaan, en wil zelf ook nog wel ff als het niet te hard gaat onweren enzo. Slagboom zal geen probleem zijn.
|
|
|
diesel oo7
|
ik zal er rond 18h zijn en sjokweef gaat zijn nieuw speeltje testen denk ik
|
|
|
~erwin~
|
Hopen dat de buien mee vallen!.... Ik ben er rond 18:30
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
potverdriedubbeltjes! dat waren een paar mooie dagen op kessie!!!! iedereen crosste na t werk als een dolle naar de spot, wind kakte wel rond 20.30 in elke avond.... wel pret gehad! tot gauw mannen!!
|
|
|
diesel oo7
|
inderdaad we hebben de afgelopen dagen niet te klagen gehad op onze home spot met de avondsessies
voor zaterdag geven ze een knoop of 16 op voor aan de slufter zijn er nog die het er zaterdag op gaan wagen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik ga zaterdag naar vrouwenpolder.
|
|
|