Joy.H
|
ja volgens mij wel want hij is precies op de naad losgegaan.....
|
|
|
|
Jelle
|
Hoe oud?
|
|
|
TtHoM@s
|
Halfjaar, ik ben benieuwd of er nog geript word met deze ripper hahaha wat een woord grap ik lig dubbel
|
|
|
Joystick
|
Moet wel garantie zijn toch. In ieder geval klote en succes ermee!
|
|
|
|
als ie maar een half jaar oud is moet het toch wel garantie zijn...
|
|
|
Idefixe
|
een half jaar is de kritieke grens Bij ( bijna) alles wat binnen de 6 mnd kapot gaat ben je als consument behoorlijk beschermd door het consumentenrecht. zie ook: http://www.deombudsman.nl/site/content/Rubrieken.asp?SbRubrkID=6&ContentID=92 Advies: Ga eerst naar de shop en geef de shop de mogelijkheid om het netjes op te lossen. De garantie termijn geldt trouwens vanaf de dag van aankoop. Niet de productie datum dus. Zoals je bij bovenstaande link kunt lezen, ligt de bewijslast van "eigen schuld dikke bult" bij de leverancier. Bij het eventueel afwijzen van de garantie door de leverancier moet er dus een goede onderbouwde argumentatie komen. Let op: een verwijzing van de leverancier / winkel naar het wel of niet willen meewerken van een importeur is voor jou als consument absoluut niet interessant. Jij hebt als klant een koopovereenkomst met de shop en niet met de importeur! succes
|
|
|
rob s.
|
Zeker weten garantie heb ik ook gehad met mijn naish boxer was gescheurd op de strut ook op de naad. ook het binnen werk was geknapt. moest wel opgestuurd worden en dat kost tijd. maar garantie is het zeker je hebt recht op 1 jaar en zelfs dan is je garantie nog niet over. wel heb je dan kans in het delen van kosten. succes en het blijft balen.
|
|
|
jeroen90
|
Ja heb net mailtje terug gehad en het is inderdaad garantie. Het gaat dus allemaal geregelt worden.
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Toch maar een Flysurfer??
(Never problems met tubes, ventilen, struts en ga zo maar door)
|
|
|
|
Morres
|
ja idd, zag met die storm van 9 november nog eentje in 3-en scheuren uit het niets...... Ach, limbosurf heeft ook een missie
|
|
|
kiterrin
Geen avatar
|
ziet eruit als een productie fout, teveel stukken stof waardoor de naald er nog amper doorlwam waardoor een gote belasting van het oppompen he dunne nylon garen teveel werd,
nu is het nog eenvoudig te voorkomen, als t gaat ontploffen ben je verder van huis
|
|
|
rikdekker
|
pssst! morris..dat was in 6 stukken...
|
|
|
Morres
|
pssst! morris..dat was in 6 stukken...
hm, das nog nikster
|
|
|
Joy.H
|
hey rik en morres, hoe kwam dat dan?
|
|
|
jeroen90
|
En waar ik dacht dat die goed gerapareerd nu voor de 3de x een probleem sinds de reparatie... Nu is een ander stuk van de leading edge uitgescheurt . En niet eens tijdens een crash of iets.. Kijk en oordeel zelf. Heb nu een nieuwe geeist want dit kan gewoon niet.
|
|
|
Lex
|
succes! Duidelijk garantie!
|
|
|
Morres
|
hm jammer dat ie weer kapot is, zal vast wel geregeld worden EH kennende
|
|
|
jeroen90
|
ja tot nu toe is de service PERFECT geweest. Alleen jammer van de foute reparatie.
|
|
|
diederik
|
hmmmm...ziet er verdrietig uit! succes ermee! garantie moet zeker lukken!
|
|
|
Alferink
|
Het is gewoon niet ment to be dat jij keihard beult terwijl ik hier zit , klote man, maar dit is duidelijk garantie dus zal heus wel goed geregeld worden. CU in 2 weeks, ik ga gelijk cappie kopen en een acclimatiseringssessie ondergaan.
|
|
|
jeroen90
|
Jongens zoals alle keren weer snel antwoord op mailtjes en is het goed afgehandeld. Ik krijg een nieuwe kite van eh. TOP
Dus voor iedereen een tip.. Niet boos worden of schelden of iets maar gewoon eerst rustig en vriendelijk naar de dealer toe gaan en kijken wat er aan gedaan kan worden:P
|
|
|