roeb
Gast
|
Ik zit al af te tellen mark
|
|
|
|
-DAVE-
|
Hey, jullie posten in de toekomst ! Of is de interne klok van KH kaduk? PS. wat is je youtube channel T Nova ?
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Je had toch zon snelle pc? of heb je nog steeds die old-skool inbelmodum
|
|
|
|
Kevin
|
En als je mijn post had gelezen had je hem al kunnen zien
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Robert, hijs 94 Mb, en dat gaat traag, ligt aan Youtube...
|
|
|
Vinni
|
Hij is vet!
|
|
|
roeb
Gast
|
En als je mijn post had gelezen had je hem al kunnen zien Ja die had ik al wel gelezen hoor.. Maar leuke film mark, volgende keer vlieg ik wel weer voor de lens langs
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dan mag ik wel omhoog richten hahaha
Volgende keer ga ik het water op met dat camerahuis.
Is is nu allemaal zo vlak, weinig actie zeg maar, omdat het toch wel van ver wordt gefilmd...
|
|
|
roeb
Gast
|
Ja, en achteraf was de positie op het dijkje mooier dan op het strandje.. Vanaf het dijkje, lijkt het of ik meer in de actie stond zegmaar.. Het best is natuurlijk vanuit het water en volgas er overheen!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekker filmpie goeie kwaliteit zoals de muziek zegt we zijn allemaal gek in the membrane volgende keer in het water robert
|
|
|
roeb
Gast
|
lekker filmpie goeie kwaliteit zoals de muziek zegt we zijn allemaal gek in the membrane volgende keer in het water robert Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Of rubberboot met anker?
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Klasse jongens, en het ziet er strak uit Fizmeister. Die backroll loop gaat ook smooth he, damn...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Loepie, van de meester geleerd hè. ;-)
@Robert, indd... er strak overheen met die shizzle! Komt goed!!!!
|
|
|
Davidoff
Gast
|
prima filmpje! nice muziekje
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lekkerrrr filmppie Boys, Krijg er echt weer zin in ,probeer er de volgende keer ook weer bij te zijn ...
|
|
|
Marsie
|
Heeeee Nova iedereen zat maar te wachten op sjees en ik zat maar te wachten op jou film. Goed bevallen erg leuk om te zien ik begin al wat mensen te herkennen..... Lijkt me mooi als je met dat camerahuis eens onder die robert terechtkomt,nou we zien wel. Leuk man goed gedaan,op naar de volgende nova film, laat sjees maar zitten grtz Marcel.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dank u Dank, maar ik moet nog veel leren als ik de 2 genoemde films naast elkaar leg. ;-)
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Dave kan er nog een hoop van leren! ....Geinig Mark!
|
|
|
Micky
|
Mijn Markie....ik ben ontroerd :'( Zo'n mooie film als eerste project... alweer ontroerd... :'( Jouw loops zijn zoooooooo mooi.... ik krijg er tranen van in mijn ogen.... :'( :'( :'( ps: lekker filmpie pik....
|
|
|