DM2008
|
Voor morgen is weerOnline wel vriendelijk , ze geven NW4, windfinder zit daarentegen strak op de 27-28 in de superforecast en da's voor mij te veel zeker bij deze temperaturen.
|
|
|
Vinni
|
Je kan beter harde wind hebben dan zachte wind in deze temperatuurtjes. Met harde wind moet je werken op het water zodat je weer warm word. Ik koel juist bij zachte wind erg af.
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
vandaag was het hard beetje te hard vond ik zelf voor men 10 XD.
ben mijn board wel vergeten aaarghh iemand gevonden ?
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
Je kan beter harde wind hebben dan zachte wind in deze temperatuurtjes. Met harde wind moet je werken op het water zodat je weer warm word. Ik koel juist bij zachte wind erg af.
vinnie morgen wel onderboeken mee nemen hea niet vergeten !!!@@@@
|
|
|
Vinni
|
vinnie morgen wel onderboeken mee nemen hea niet vergeten !!!@@@@ Is goed 2x duopack he? Omdat je jarig was 30 euro
|
|
|
KappuhH
|
Hehe vincent loop je BB te verhandelen? Das voor paupers man
|
|
|
|
Vinni
|
Hehe vincent loop je BB te verhandelen? Das voor paupers man Mijn broertje doet het, ik ben slechts een tussenpersoon
|
|
|
KappuhH
|
Hehe vincent loop je BB te verhandelen? Das voor paupers man Mijn broertje doet het, ik ben slechts een tussenpersoon Ok, is leuke business... ooit ook eens gedaan, heb nu nog 100 RL polos in de kast liggen dus alstie die over wil nemen moetie maar een gil geven
|
|
|
Vinni
|
Haha die zijn al weer uit de mode, BB'tjes zijn nog een beetje hot. Pakje kopen? Duopack, normaal 40 euro, jij mag ze voor 27,50
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
wie gaan er morgen allemaal los op horst ik ben er rond half 12 denk ik
|
|
|
KappuhH
|
Haha RL is helemaal tijdloos, altijd hip! Die BB kan ik zelf denk ik voor nog geen 5 euro per stuk krijgen En dan maak ik er nog winst op Helemaal 'origineel'
|
|
|
DM2008
|
Denk rond 1300-1330, moet eerst naar apotheek
|
|
|
niels
|
zijn er nog mensen die gaan heb het idee dat de wind een beetje op is zij er mensen die in de buurt wonen en hier een uitspraak over willen doen zonde om voor niks te rijden
|
|
|
DM2008
|
WIe is wel geweest, was het nog wat????
Mijn schema kwam gvd in de war
|
|
|
Vinni
|
Het was vooral koud!
|
|
|
|
der Torch
|
Ja misschien wel!!! En zo ja dan ergens tussen 1300 en 1400 denk ik!
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
hey vinnie zullen we zondag naar scheveingen gaan. komt een geile 20 knopen te staan dus kunnen we wel effe lekker beule effe lekker stoeien met die geile golfies
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Is het nog een beetje te doen op Horst, wordt er nog veel gevaren?? Ik heb al 5 weken niet meer aan mijn kite gehangen en wordt langzaam gek. Toen ik de windvoorspelling voor vandaag zag dacht ik YES .... maar door de combinatie van de Ooste wind, de "lage" temperatuur en het feit dat mijn kitemaat niet kon heb ik vandaag een (zeldzame) winddag aan me voorbij laten gaan. Sta te popelen om weer in het harnas te kruipen maar twijfel een beetje over de temperatuur. HELP.....
|
|
|
Vinni
|
Het kon vandaag sowieso niet op Horst. De wind is te zwak en oost. De watertemperatuur is nog maar 2,4 graden, maar of je dat trekt verschilt per persoon. Als er een ZW windje staat moet je het gewoon proberen, dan merk je vanzelf wel of je het aan kan.
|
|
|
KappuhH
|
Zaterdagmiddag misschien nog een keer Horst. Zijn er dan meer mensen?
|
|
|
Vinni
|
Zaterdagmiddag misschien nog een keer Horst. Zijn er dan meer mensen?
Als het wat word ben ik er denk ik ook wel. Als ik niet moet werken want het is een beetje druk met de kerst
|
|
|
|