|
|
Vinni
|
Zoals altijd, weer een heerlijk plaatje erachter
|
|
|
|
gabe
|
vet markie, dude van Van Den Berg. die kende ik nog niet.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Gabe, ja sorry, al die namen. Maar zo heet je echt , Gabe? Dan weet ik dat voor de volgende keer. ;-) We hebben het over dezelfde hè. Half lang blond/rossig haar en je vaarde met die 'zachte' LE Naish? ;-) @Mick, hijs lekker. Je moet me die rotaties een keer uitleggen. Ik probeerde het gister ook een paar keer, maar ik lazer onder m'n kite door. Ik schijn dus terug te sturen. @alle andere: thanks for the compliments. Ben pas net begonnen met editen, en moet de fijne skills nog onder de knie krijgen. Maar ja, kiten gaat voor alles hè. Word!! PS: ik had de camcorder er met natte handen in gedaan (onderwaterhuis), en nu bleek het vocht dus te condenseren, omdat die cam dus best warm wordt blijkt. Daarom moest ik er ook zo snel vanaf. Ik zag niets meer. Volgende keer dus ff goed op letten.
|
|
|
-DAVE-
|
lekker zo, eindelijk wat korter , alleen die geluidjes zijn ff TE bekend voor me, ..(standard imovie geluidjes ) Anyway! hier een Tip voor je onderwaterkast met condensdruppeltjes: Die zakkies rulen, en zitten meestal in apparatuurdozen en schoenendozen en kelding etc. 1 met tape onder je lens doen en 2 losse zakkies gewoon in de kast... En de vorming van condens zal worden opgeslokt..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Dave, Thanks, en het klopt helemaal hahaha IMovie sounds... Had al ff zitten neuzen op geluidsmateriaal, moet het alleen nog ff downen. Ik had het inderdaad ook door dat de clipjes in de voorgaande filmpjes te lang waren. Sneller schakelen tussen shot houdt het filmpje interessant in mijn ogen. Die IMovie HD slaat steeds uit wanneer ik een filter of effect wil toepassen. Ik kan er momenteel dus niet zoveel mee. Ik ben me daarom een beetje aan het richten op After Effects, aangezien ik dit in de toekomst ook voor m'n werk moet gaan gebruiken enzo. Goede tip van die zakjes!!! Ik denk dat wanneer je ff naar Footlocker loopt ofzo, dat je met een vuilniszak vol naar huis gaat. Op naar de volgende film!! ;-) Wanneer krijgen we weer wat van jou?
|
|
|
|
gabe
|
hou het maar op dude van Van Den Berg:) (vond hem wel mooi). maar mijn echte naam is steven (niet verwaren met stefan).
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Matjas, ja ik kijk m'n ogen uit ja, met die Micky, verwacht je toch niet van zo'n retard... @Gabe, Dude van vd berg it is... ;-)
|
|
|
kovdj
|
Hey Mark,
wat een leuke film is het geworden zeg! Toppie en bedankt voor de nominatie...haha
groetjes Huib
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooi filmpie Mark ,ja gaat steeds beter en huub gaat ook lekker met die HP...toppie Als het a.s zaterdag waait ben ik er ook ,,,
|
|
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hey Robbie...
Ja goed hè, ondanks de kou.
Wanneer verschijn jij voor de lens? ;-)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor a.s zaterdag ziet het er weer er goed uit temperatuur boven de 10 graden en een WestenWind ... dan kom ik het percentage Best kites op schellinkhout nog even hoger maken...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zondag kan ik pas, het is niet anders... ;-) Misschien zondag ff naar Oostvoorne...
|
|
|
Micky
|
@Matjas, ja ik kijk m'n ogen uit ja, met die Micky, verwacht je toch niet van zo'n retard... Retard???? Dit is de limit! Volgende keer dan dan dan ehhhhhh, dan eh dan ..... zal ik jou ehhh, eens ehhhhh laten ehhhhh lachen!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Lijkt me een plan, vriendje... ;-)
|
|
|
Lex
|
Wat een kicke film weer markiedude! Je moet als het wat warmer is ook weer naar autoplaya komen! Hahaha wat een naam ook...hete worst
|
|
|