|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tjsezus Mark ze hadden je in de bak moeten slingeren.. Je bent een gevaar voor de maatschappij..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
wat een mazzel, zo'n gratis lampie!!!
|
|
|
Jacq
|
Oooo wat balen dat ik RTV Noord Holland niet kan ontvangen...hoop dat t lukt met youtube, kan niet wachten ..(en Mick al helemaal niet denk, )
|
|
|
|
|
Joy.H
|
hhahaha vet
|
|
|
|
Arjen
|
mag ik een handtekening van je?
|
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
tommy, ik heb het maar ff naar de kitelounge verplaatst. Dit is niet echt kite relevant namelijk hehe
|
|
|
Morres
|
ben jij die dikke vrouw?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Indd duidelijk de enige die kitesurft. Oneill jassie, Dakine Mutsje!! Verder keurig optreden toch heren. Maar ome agent moest eens weten. Heb z'n dochter vorige week nog ge*****. ;-) @Hans, dat is wel een hele zware straf voor zo'n licht vergrijp. ;-) Laters
|
|
|
michiel v geel
|
ook al had je niet gezegd dat je ophet einde kwam was het idd duidelijk
grappige actie wel hoor
btje jammer dat je de frase'' kitehigh.nl uber alles'' niet hebt geroepen of een kitehigh.nl muts op had
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Michiel, haha daar heb ik indd een steekje laten vallen! ;-)
|
|
|
|
|
360
|
Dan rij je in het donker op je fiets zonder licht en wordt je aangehouden door de politie zegt oom agent: " ik ben van politie zaanstreek waterland, agent Kees Konijn" zeg jij: " mijn naam is haas"
|
|
|
KiteboarderRuben
|
Dan rij je in het donker op je fiets zonder licht en wordt je aangehouden door de politie zegt oom agent: " ik ben van politie zaanstreek waterland, agent Kees Konijn" zeg jij: " mijn naam is haas" wat een humor
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Wat natuurlijk straks ( als die politiemannen wat meer salaris krijgen) wel weer een probleempje wordt: gaan ze die achterstand van euries met bekeuringen "inlopen" Krijg je voor iedere scheet weer een vette bon................
|
|
|