Wouter
|
Pfoe heb je ze wel eens gevlogen? Ik zou als je ultra-flat wil gaan eerder eens kijken naar EH... daar hoor je goede dingen over. De wind-X berichten die ik heb gelezen waren nogal wisselend..... Schijnt niet echt een snel apparaat te zijn. Ga em in ieder geval even ergens testen zou ik zeggen en beslis dan.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Bij de meeste merken krijg je 30% korting als je 2 kites besteld dus waarom moeite doen om mensen te verzamelen Volgens mij is er een gast in Muiderberg die de kites verkoopt en waar je misschien kan testen
|
|
|
martijn
|
wat is de prijs dan zonder korting? misschien ook wel handig?
|
|
|
Idefixe
|
waar staan die reviews?
|
|
|
Wouter
|
kiteforum vooral er is ook ergens een youtube filmpje van. Schijnen wel een gruwelijke low-end te hebben die dingen. T is maar net wat je zoekt in een kite. Ik bedoel enkel maar even te zeggen dat het wellicht verstandiger is om te testen voordat je tot aankoop over gaat. Dan weet je zeker of de kite je bevalt. Het is zeker een hele ander kite dan 1 van de cab modellen.
|
|
|
Naishie
|
30 procent??? Tell me where!!!
|
|
|
bigairkiter
Geen avatar
|
Ik heb nog even berekend wat de 10 en 14 meter Monsoonz (Kite, bar en lijnen) moet kosten.
normale prijs € 2.192,-
Korting (30%) € 658,-
Speciale prijs € 1.534,-
|
|
|
|
Arnoud
|
Leuk geprobeerd, dit is gewoon sluikreclame. Bigairkiter, volgens mij ben jij de importeur van deze kites....
|
|
|
Naishie
|
Ok bizar,wat een korting. Niet verkeerd 2 kites compleet voor 1500 euro. Ze schijnen nog goed te zijn ook volgens de heren van kiteforum!! Maar koop je dan bij een winkel of bij de importeur? Bij een winkel lijkt mij 30 procent ondenkbaar.
|
|
|
martijn
|
Ik heb nog even berekend wat de 10 en 14 meter Monsoonz (Kite, bar en lijnen) moet kosten.
normale prijs € 2.192,-
Korting (30%) € 658,-
Speciale prijs € 1.534,-
2.192 voor een kite kompleet?
|
|
|
|
VincentC
|
normale prijs € 2.192,-
Korting (30%) € 658,-
Speciale prijs € 1.534,-
2.192 voor een kite kompleet? "Ik heb nog even berekend wat de 10 en 14 meter Monsoonz (Kite, bar en lijnen) moet kosten."
|
|
|
Kevin
|
normale prijs € 2.192,-
Korting (30%) € 658,-
Speciale prijs € 1.534,-
2.192 voor een kite kompleet? 2 een 14 en een 10 effe lezen he haha
|
|
|
Idefixe
|
Maar euh Bigairkiter ( of moet ik zeggen importeur van wind-X ) : Waar staan die reviews?????
|
|
|
martijn
|
sorry, niet goed gelezen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Leuk geprobeerd, dit is gewoon sluikreclame. Bigairkiter, volgens mij ben jij de importeur van deze kites.... ik wou het net zeggen!
|
|
|
|
martijn
|
Erg onbekend in NL, misschien ook wat voor het kitehigh.nl testteam?
daar heb je denk ik een goed punt. die kites(merk) die niet heel bekend zijn moeten denk ik ook eens een kans krijgen!?!
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
leuk! voor die dagen dat je staat te zinken wegens geenwind... lijkt me dat je daar toch flink mee kan springen, loopen - voor zover er iemand loopt bij 3bft - lijkt me uitgesloten. goeie links, Michiel-Fone-4-ever!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Slis op Hanglos.nl (testopperhoofd aldaar) heeft als regel dat de kites leverbaar moeten zijn in NL via een importeur. Dat lijkt me ook goed om mee te nemen in de testvoorwaarden Ik heb nu toevallig ook een probleempje met een van mijn kites, en dan is het fijn dat je hier gewoon in NL terecht kunt. Overigens vind ik Ocean Rodeo ook een merk waar wel een importeur (Wouter hierboven) van aanwezig is in NL, maar weinig aandacht meer naar uitgaat. Laatst ff een stukkie gevaren met de Rise 2008, en was aangenaam verrast.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Laatst ff een stukkie gevaren met de Rise 2008, en was aangenaam verrast. Hehehehe... ik ook..
|
|
|