|
Vinni

|
Dat had ik dan toch weer niet verwacht. Ik dacht dat je voor die dingen juist meer wind nodig had om uit het water omhoog te komen.
|
|
|
Frank77

|
De truuk is denk ik vooral de combi met heel veeel effectieve m2's zeil. Daaribj komt een foil hoog aan de wind.
|
|
|
thomasr

|
toch denk ik niet dat je op deze manier veel lol hebt! 
|
|
|
-Mark-

|
3.8 knopen is wel heeeeeeel weinig wind
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
Dat had ik dan toch weer niet verwacht. Ik dacht dat je voor die dingen juist meer wind nodig had om uit het water omhoog te komen.
mmmm vinnie hoef ik niet te liggen slapen @ mirns als weer weinig wind is 
|
|
|
Henning

|
Heb in frankrijk een hydroboard in actie gezien... geniaal!
|
|
|
robin..

|
maar hij heeft wel minder weerstand in het water volgens mij
|
|
|
pimpoldi

|
robster kijk is wat kitedemon schrijft ??? Een hydrofoil voor minimale waterweerstand. iets te veel geworden deze avond ?? hahaha ik ga nog steeds stuk van net !
|
|
|
robin..

|
wie zecht dat dat een hydrofoil is man michien zijn dat wel speciale vinnen of nieuw soort lijnen
(klopt ging iets te hard vanaaf)
|
|
|
pimpoldi

|
ik hoorde wel dat flysurfer nieuwe lijnen gebruikt met 3-hoek profiel met de punt in de wind zeg maar, waardoor er minder weerstand is en je kite meer pull heeft. door de toming dan weer normaal dyneema te gebruiken zorg je voor een negatieve pull en heeft de kite meer drag
later
|
|
|
robin..

|
hmmm ik ga er een nachtje over slapen kom er morgen op terug
|
|
|
|
|
Mees..

|
1200 e voor een plank? 
|
|
|
KiteDemon

|
Tja.....ieder zijn meug...en het kost je gruwelijk wat euries, maar het is meer van wat er echt mogelijk is in de lowend. En het zit dit keer hoofdzakelijk onder het board. Tevens worden nu alle vragen beantwoord, voor mensen die in 2 Bft willen varen...... Rondscheuren in het poeltje van 10 cm water @ da Sluft is er niet meer bij.........
|
|
|
turbojerre

|
Ik heb ze in saint aygulf ook bezig gezien paar weken terug, en ze konden er idd met niets wind mee kiten met die hydrofoil.
|
|
|
VincentC

|
Neem dan voor 600 euro een jaarabo bij je locale wakeboardbaan, dan heb je voor een hoop minder geld een hoop meer lol 
|
|
|
Morres

|
zo'n foil kan je zelf ook wel lassen
|
|
|