@ jorrit, ik heb hier een lijstje van alles wat er op staat.
Paco Mendoza - 24 de octubre / Candela feat Yarah Bravo / El Rey hOUSEMEISTER - das leben ist herrlich A study in her - partners / footseps on snowy trail / phosphorocent life The Joni Johnson band - so bad / Like IF & Afrika Shout out louds - our ill wills Hellacopters - by grace of god Wolfsmother - loe tran Data Rock - Fa Fa Fa Mew lam wry? no - Frangers Ratatat - Wildcats (AANRADER!!!!) Yeah Yeah Yeah - Fever to tell
muziek op de dvd is anders geloof ik.. dus moet je maar even uitzoeken. Ratatat is al een tijdje mijn favoriet. heerlijk.
@geronimo Probeer mij eens duidelijk te maken wat je nou zo goed vindt aan dat tweede nummer. Het is puur schreeuwen wat die gasten doen. En wat een agressie stralen die gasten uit.
de melodien zijn erg vetjes.. de tekst... alles dat et christendom of welk ander geloof dan ook maar een beetje tegen de schenen trapt.. altijd goed. Laten we hopen ooit verlost te zijn van dat volk. (hier hoef je et echt niet met me over eens te zijn hoor.. )
Ik houd gewoon van wat hardere muziek. Net als gabbers met hardcore.
Maar om et duidelijk te maken.
1. de teksten, 2. de gitaarriffs. 3. de stemmen... tis zo lekker afreagerend 4. de melodien die er toch in zitten (jah et zit er in... geloof je et niet.. zoek dan eens op Marduk - panzer division marduk...., daar zit echt geen melodie meer in) 5. de super lekkere dubbele bassdrum. 6. de hele style. 7. et is anti-christelijk (jah et is ook een beetje satanisch... maar daar neem ik et even wat minder nauw mee) ( ik vind bepaalde aspecten uit satanisme erg goed zelfs) (ik geloof alleen niet in welk superieur wezen dan ook.. geen god, geen jaweh, geen satan, geen boedha.
black metal en metal is gewoon een soort style dat je aanspreekt of niet. gek genoeg zou je denken dat de agressie heel erg is.. maar metalheads onder elkaar zijn als kitesurfers onder elkaar. onlangs ontzettend gave docu's gezien over metal (metal the journey en global metal) dan snap je et iets beter denk ik. (alleen jammer dat black metal iets te satanisch neer gezet is, door juist de echte satanische groepen te spreken. terwijl dr genoeg zijn die niet satanisch zijn)
genoeg antwoord?
ow omdat het zo'n gaaf liedje is! (ja ik houd van meer muziek) (komt uit picture this)