Als je een beetje kan kiten steek je twee keer op en je hebt een heel ijselmeer voor je zelf. En als je niet kan opsteken omdat er te weinig wind is moet je niet gaan varen of gewoon naar achter lopen.
GUN ELKAAR NU EENS DE RUIMTE!
Helemaal mee eens.
Er is zat ruimte als je kunt hoogtelopen. Ki-lo-me-ters.
Ik zat daar met m'n Flysurfer en er was een Best en nog iemand die je eens in de 10 min. tegenkomt , en dan zie je de hele bups krioelen in het hoekie.
Dat ligt dus helemaal aan je zelf.
Over de lessers:
Omdat het zuidoost was, mooi weer en zaterdag met een beetje wind voorspeld, was het logisch dat de hele kust hiernaartoe zou komen. Dus m'n lessers verzameld bij de voorlaatste picknicktafel, in de zuidoosthoek. En daar was bijna niemand. Toen ik met 3 lessers daar het water in ging, bij dat inhammetje, kwamen er nog wat lesgroepjes van Daan achteraan. Alle ruimte downwind, da's veiliger, en we lieten de hele strandhoek vrij voor de gevorderden.
Misschien is de klager uit de 1e post in de war met zelfstandige beginners.
Die kunnen beter niet pal op de stenen gaan oefenen. Maar dat ze het voor gevorderden verpesten, is onzin. Moet je eens in Cabarete gaan kijken, daar is het nog veel drukker, en daar kunnen ze niet eens staan/weglopen omdat het diep water is.