So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Zonder wieltjes ?
Yep, zit een handvat aan. Vind dat met wieltjes een beetje onhandig eigenlijk.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wacht maar af als je moet gaan slepen met die tas. Dan ga je nog wel eens smeken om wieltjes.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zonder wieltjes ?
Yep, zit een handvat aan. Vind dat met wieltjes een beetje onhandig eigenlijk. Zei onze ervaren kitesurfer ,ga nou eerst maar is je rakkies varen Lars,dan praten we verder
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
@loha Op het vliegveld heb je overal bagage karretjes met wieltjes.. Misschien is Lars in tegenstelling tot @loha al wel eens op een vliegveld geweest? Neemt niet weg dat het wiel best een handige uitvinding is... Bijna net zo belangrijk als de LEI kite...
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Zonder wieltjes ?
Yep, zit een handvat aan. Vind dat met wieltjes een beetje onhandig eigenlijk. Zei onze ervaren kitesurfer ,ga nou eerst maar is je rakkies varen Lars,dan praten we verder Ik heb die tas al aan het eind van het seizoen besteld, kreeg eerst een verkeerde binnen waar ook nog eens een gat in zat. En verder is het gewoon nog te koud, dus ik ben nog aan het wachten komt vanzelf !
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Mijn nieuwe 140cm ProLimit kitebag kan niet wachten om op vakantie te gaan Lekker bezig jongen, blijven de spullen ook weer netjes
|
|
|
Peer
|
5 gaatjes 'geplakt' paar oude voetbandjes erop en een ongebruikt boardje (2010) erbij voor heul heul weinig.. De recencies die ik heb gelezen waren erg positief. Ben benieuwd. Iemand ervaring met Balance? Hoop dat dit ding niet net zoveel water in mijn gezicht gooit als mijn oude boardje..
|
|
|
JdBn
Geen avatar
|
@loha Op het vliegveld heb je overal bagage karretjes met wieltjes.. Misschien is Lars in tegenstelling tot @loha al wel eens op een vliegveld geweest? Ik heb ook wieltjes onder m'n snowboardtas zitten en ik vind het geniaal.. Nu kom ik nooit voor de wintersport op vliegvelden, en inderdaad: daar heb je gewoon karretjes. Voor het vliegveld hebben wieltjes dus inderdaad weinig toegevoegde waarde, maar om te beginnen ga ik met de trein naar Schiphol, en het stuk naar het station (hoewel niet heel ver) moet ik dus wel lopen. En dat ben je al snel beu met een kilo of 20
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Pas maar op met die Balance boardjes, veel verhalen gehoord dat ze delamineren.
|
|
|
|
|
geloof68
|
Netje voor elkaar gesmurft hoor! [/quote]
|
|
|
Peer
|
Pas maar op met die Balance boardjes, veel verhalen gehoord dat ze delamineren.
Oh wist ik niet.. 4 tientjes naar de haaien mocht dat gebeuren...
|
|
|
FlyingHigh
|
Kan je ook geen buil aan vallen Peer
|
|
|
franco
|
@ lars neemt later ook een rolator zonder wieltjes!!!!!!!
want er zitten tog ook twee handvaten aan, sorry lars hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
alles wat rold werkt makelijker, heb je wel eens een bouwvakker gezien met een kruiwagen zonder wiel????????????????????????
|
|
|
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Mooi en anecdotisch beteffende The One Eye Frenchman Doch wanneer hij zijn Rebel crashed op fronttube laten ze niet zien of hij hem er ook terug uitkrijgt (naar mijn mening is Rebel niet geschikt voor wave riden sleurt flink en herstart moeilijk)
|
|
|