martijnc
|
Waar woon je precies?
|
|
|
|
GetHigh
|
He bass222, Morgen ga ik een dagje naar schellinkhout. Ik woon zelf ook in weesp dus meerijden kan altijd.
@martijnc Jij zou morgen toch ook gaan? Ik weet niet waar jij woont maar als het op de route ligt kan je ook wel meerijden.
Ik ga denk ik rond 8.30/9.00uur weg uit weesp en moet 's middags uiterlijk uurtje of 15.30uur weer terug. Ik hoop alleen dat het niet te hard gaat morgen heb alleen een 10m namelijk. Ik hoor het wel. CU
|
|
|
martijnc
|
GetHigh ik woon in maarssen
zou relax zijn als ik meekon rijden
Martijn
|
|
|
martijnc
|
oh zie net dat weesp totaal niet op de route ligt helaas! kan eventueel wel trein nemen naar weesp CS problem is dat ik in de ochtend even ergens heen moet voor me stage ben waarschijnlijk om half 10 klaar
|
|
|
GetHigh
|
tsja dat is klote voor je misschien dat er nog iemand anders is. Anders had ik je op CS weesp wel opgehaald, maar zo wordt het een beetje te laat. sorry..
|
|
|
martijnc
|
hoelaat ga jij precies weg?
|
|
|
GetHigh
|
Ik ga denk ik rond 8.30/9.00uur weg uit weesp en moet 's middags uiterlijk uurtje of 15.30uur weer terug. Ik breng eerst de kids naar school om 8.30uur en dan ga ik weg.
|
|
|
isomis
|
woon in almere, je kan altijd met mij meeliften.
|
|
|
martijnc
|
Gethigh heb even geregeld dat ik morgen hele dag vrij ben:D
Als het kan zou ik graag mee willen rijden
hoelaat zou ik op station weesp staan als dat het makkelijkst is
|
|
|
Retard
|
Kitevrij gefixed ?
|
|
|
martijnc
|
Oh yea regel ook ff richard kunnen we eindelijk meete
|
|
|
Retard
|
stage en al me vrije dagen zijn op 1 Januari naar elgouna 9 dagen
|
|
|
martijnc
|
Heb liever el gouna dan met 10 graden varen op schellinkhout alleen laat mijn bankrekening niet toe dat ik naar el gouna ga
|
|
|
GetHigh
|
@martijnc Als je er rond een uurtje of 9 zou zijn lijkt mij een mooie tijd. Laat maar weten of dat wat is. Ik zal mijn tel.nr. even naar je pb. Bel me morgenochtend dan maar hoelaat het wordt. CU
|
|
|
bas222
Geen avatar
|
Ik ga moreg eerst een pak kopen. Dan kom ik naar schellinkhout. Ik woon in Nigtevecht. Laat maar weten als jullie gaan varen Mijn nummer 06-41221815 Ik heb alleen maar een 9 meter.
|
|
|
bas222
Geen avatar
|
ik weet alleen niet waar het is. Wat is de straatnaam. Dan toets ik het in op me tomtom
|
|
|
GetHigh
|
kan bijna niet missen, door het dorpje rijden naar de zuiderdijk. succes met je pak kopen zie je morgen..
|
|
|
martijnc
|
dorpsweg is de weg waar je moet zijn dan bij de kerk naar boven
ik rijd morgen met gethigh mee
zie jullie morge
|
|
|
Retard
|
SIGNIFICANT WEER: DE EERSTE UREN LOKAAL NEVEL, EN MET NAME IN HET NOORDOOSTEN OOK MIST(BANKEN). ROND DE FRONTALE ZONE AF EN TOE REGEN, AAN HET EINDE VAN DE PERIODE VANUIT HET ZUIDWESTEN MET EEN TOENEMEND BUIIG KARAKTER. VERDER IN FRONTALE BEWOLKING KANS OP MATIGE IJSAANZETTING. . WIND: ZUID TOT ZUIDOOST 5-8 KN, TOENEMEND TOT ZUIDOOST 10-15 KN. IN DE KUSTGEBIEDEN 9-12 KN, TOENEMEND 16-22 KN. BOVEN HET IJSSELMEER EN HET WADDENGEBIED TOT 5 KN MEER.
Hoop niet al te veel mist komt wind komt er denk wel lekker door heen veel plezier
|
|
|
|
GetHigh
|
He bas222, nog lekker gevaren? Met welke kite vaar je.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hoi,
Ik ben een beginnen en zou het leuk vinden als er iemnd meegaat. Ik ga dinsdag kite.
Gr
Ik woon in Almere, dus mocht je een keer naar Schellinkhout willen en ik ga ook, stuur maar een bericht en je kan mee hoor. Geen probleem.
|
|
|