wokmonster
|
Toppertje hier in Tarifa. Rustig begonnen met geen wind en regen, moet rusttig beginnen anders is het te perfect!. Vandaag gewoon gevaren met 12 meter, top wind. Dit is echt een top spot, zelfs de kitescholen geven hier anders les. Straks nog ff uiteten en wie weet......................vroeg slapen want het blijft hier gewoon waaien. Tot later
|
|
|
Giertje
|
top! laat die schijtkings een poepie ruiken. Veel fun mannen daar in Tarifa.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doen jullie goed heren. Goed te lezen dat er wind is. Ga er van genieten. Groetjes van de ex-schijtkings. De stront zit inmiddels al aan de handdoeken van het hotel. Heeeeel verhaal, maar dat druppelt nog wel een keer door in de wandelgangen. Veel fun nog van ons allen op de wateren in Tarifa.
|
|
|
@LaurenS
|
Ff een update vanuit het windloze tarifa, geen wind dus , wel mooi weer dus suppen maar weer. Volgende keer laat ik die zogenaamde opperkiteking thuis.... Er heerst een windvloek op die vent haha....
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ff een update vanuit het windloze tarifa, geen wind dus , wel mooi weer dus suppen maar weer. Volgende keer laat ik die zogenaamde opperkiteking thuis.... Er heerst een windvloek op die vent haha.... Is maar goed dat die haringhapper met jullie mee is. Wij hadden alle dagen dikke woei. Maar wel klote geen wind. Maar 1 troost de vakantie zit er nog niet op voor jullie . Komt vast nog wel wat wind aan.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ff een update vanuit het windloze tarifa, geen wind dus , wel mooi weer dus suppen maar weer. Volgende keer laat ik die zogenaamde opperkiteking thuis.... Er heerst een windvloek op die vent haha.... Eigenlijk is het allemaal jouw schuld Als jij gewoon nee had gezegd had ik een topweek in el gouna gehad. Begint twouwens hard te waaien pompen
|
|
|
@LaurenS
|
Herstel herstel, die windvoorspellingen gaan echt nergens over ... Top daggie vandaag, wind draaide om half 12 en voilà 20 knopen op de teller... Superdaggie gehad, ben weer tevreden. . Tot nu toe 3 dagen goede wind, morgen ziet er ook goed uit. Niet volgens de voorspellingen , maar daar heb ik lak aan...ltrzzzz, nog 2 dagies te gaan, lekker hoor in de blote bast!!
|
|
|
wokmonster
|
Ik weet niet waar peter het over heeft, ik heb elke dag kunnen varen. (Speed 3 21 meter met flydoor XL).
Al twee downwinders gemaakt van meer dan 8 km. Zon is ook gaan schijnen en vandaag weer wind, ongelofelijk. Hele dag met 12 meter kunnen varen. Gegroet
|
|
|
Haring High Richardt
|
Herstel herstel, die windvoorspellingen gaan echt nergens over ... Top daggie vandaag, wind draaide om half 12 en voilà 20 knopen op de teller... Superdaggie gehad, ben weer tevreden. . Tot nu toe 3 dagen goede wind, morgen ziet er ook goed uit. Niet volgens de voorspellingen , maar daar heb ik lak aan...ltrzzzz, nog 2 dagies te gaan, lekker hoor in de blote bast!!
en zo is dat !!!!
|
|
|
Mitch75
|
En we hebben zelfs spaanse kibbeling gegeten in Tarifa, dat hebben ze echt niet in El Guana. Ook Haring Harrie en ik aan de Mojitos gezeten en hij ging gelijk op de tafel dansen.
Stelletje mafkezen :-)
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doen jullie goed mannen. Geniet er nog even van. Douw die haringhapper maar lekker vol met alle sterke drank die je kunt vinden. Wordt kie lekker los van op de dansvloer. Hoe is het Ries, heb je al een musical bijgewoond???
|
|
|
TBK
|
Vandaag nog gevaren mannen, nog korte shots beschikbaar van een dansende haringhapper, bovenop een bar met een tiental sjiks om zich heen. Gooi het maar op het op 't forum dan kunnen wij nog ff meegenieten van jullie onvergetelijke trip naar het altijd winderige Tarifaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!! Nog een paar naggies en dan zijn jullie weer thuis !
|
|
|
|
@LaurenS
|
Oprotten met die kamelen,ik citeer Richard, haha!! Ben het met um eens, van half een tot half 8 op het water gestaan met 20 -25 knopen... Morgen om 21:00 uur vliegen dus we hebben nog een daggie. Tot nu toe helemaal goed, dit is het ware kiteleven.. Zand zon zee en golven, zalig ... Wil niet weg niet... Boehoehoe !!!!! 5 van de 8 gevaren met 20 plus en nog een te gaan hopelijk!! Tarifa 2013 is reeds volgeboekt... Jihaaaaaa
|
|
|
Haring High Richardt
|
Oprotten met die kamelen,ik citeer Richard, haha!! Ben het met um eens, van half een tot half 8 op het water gestaan met 20 -25 knopen... Morgen om 21:00 uur vliegen dus we hebben nog een daggie. Tot nu toe helemaal goed, dit is het ware kiteleven.. Zand zon zee en golven, zalig ... Wil niet weg niet... Boehoehoe !!!!! 5 van de 8 gevaren met 20 plus en nog een te gaan hopelijk!! Tarifa 2013 is reeds volgeboekt... Jihaaaaaa
En zo is dat !!!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
blij dat jullie het lekker hebben gehad rich en peter ach je hebt vakantie da's het belangrijkste was wel zonde dit jaar allewinkeliers die ons zagen lopen waren op zoek naar je toen we vertelden dat je naar tarifa was hebben er 3 meteen zelfmoord gepleegd en de rest is nu nog aan het huilen de barman in de penus bar heeft van nijd 3 van zijn 5 vingers eraf gehakt want hij kon het niet meer aan geen tripeltjes meer in te schenken voor jou dus volgend jaar weer mee want ze houden daar zo geen personeel meer over JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Top om te horen dat jullie het goed hebben daar, hoe is het appartement? Was het goed en nog een balangrijkere vraag, is het nog steeds goed?
|
|
|
@LaurenS
|
Je gaat het meemaken Frank, Anyway Tarifa is een aanrader, super leuk stadje met goede eettentjes, en wind zat !!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je gaat het meemaken Frank, Anyway Tarifa is een aanrader, super leuk stadje met goede eettentjes, en wind zat !!!
en zo is dat !! !!
|
|
|
|
|