PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Hoezo dilemma's we doen gewoon alles. Zo lang er geen stenen op het strand liggen vind ik alles prima. Moet er niet aan denken om tijdens mijn backroll supertroeper kiteloop met mijn hassses op een steen te vallen.
|
|
|
|
TBK
|
Ken ik al boekuh voor 2013. Naar één gat gaan we nooit een dat is: Tarifa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Veel te koud.
|
|
|
@LaurenS
|
Je zal een keertje positief zijn Frank, heb hier gewoon in mijn lycraatje kunnen varen met mijn broekie dus loop niet te sielen vriend Momenteel 25 graden en evenzoveel knopies..... Zo de boel inpakken en wegwezen , was weer ff top vandaag van 11 tot twee... Tot op de Hollandse wateren mannuh..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Top dat jullie het goed gehad hebben mannen. Goeie reis terug en tot hier in het koude Nederland. Brrrrrrrrrrr
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je zal een keertje positief zijn Frank, heb hier gewoon in mijn lycraatje kunnen varen met mijn broekie dus loop niet te sielen vriend Momenteel 25 graden en evenzoveel knopies..... Zo de boel inpakken en wegwezen , was weer ff top vandaag van 11 tot twee... Tot op de Hollandse wateren mannuh.. [/quote en zo is dat! !!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Frank vaart liever ergens waar je het verschil niet voelt als je in broek pist
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Om af te koelen, pisten we gewoon in onze boardshort in Egypte. Dat was namelijk kouder dan het zeewater. Heeeeeerlijk.
|
|
|
|
@LaurenS
|
No thanx Ries,ik heb me weer kostelijk vermaakt ,vooral toen je de uitgespuugde olijfenpitten van onze voorgangers in het restaurant aanzag voor borrelnootjes,en je spontaan een handje in je mond stopte....LegendaRIES . Tarifa was superrrrrr. Je wil volgens mij alleen niet weten hoe druk het daar is als het hoogseizoen is met die Levante in die hoek.... Even een wikipediaatje: De Levante is een warme en sterke oostelijke wind met een gemiddelde sterkte van 3 tot 6 op de schaal van Beaufort. Dit kan echter oplopen tot 8 en meer. Meestal volgt de wind de mistral op.
|
|
|
onderaqua
|
Top mannen goed te horen dat jullie het ook fijn gehad hebben. Gier , Onderaqua en de baronessen gaan nu ook ff 8 daagjes naar Fuerte Costa Calma. FF het rollatorgehalte testen en over het strand draggen. Tot over een dag of wat,tot ooit,laterssssss
|
|
|
|
|
onderaqua
|
Top man veel plezier in Brazil. Keep it safe.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Mannen ...welkom weer terug en goed te lezen dat Tarifa goed is bevallen ...en dat de windgoden jullie ook goed gezind zijn geweest ... Tom en Ger ( een dames ) prettige vakantie .. En tot op het water ...
|
|
|
Giertje
|
Tarifa gangers welkom thuis en goed om te lezen dat jullie volop hebben kunnen kiten. Peter heel veel fun volgende week in Brazil. Kitekings geweldig al die foto's Maar nu droogpakkies uit de kast en gaan op Schell. en Wijk Frank tot over twee weken.
|
|
|
|
|
PieNO
|
Goed te lezen dat jullie ook een top vakantie hebben gehad met veel wind.
|
|
|
Mitch75
|
Haring met kibbeling vliegt in het rond
|
|
|
|
Langbeest
|
Doe ze de groeten van me Peter...................
|
|
|
FlyingHigh
|
Ziet er leuk uit daaro Grijpgraag handje?? zie Peet eens genieten
|
|
|
PieNO
|
Zien ik het goed. Staat Ries daar met die oude camera in zijn hand waarbij hij de geboorte van zijn eerste kind mee heeft gefilmd. Maar toegeven ziet er allemaal top uit daar. Nu de vraag voor 2013. Gaan wij volgend jaar met jullie mee of gaan jullie met ons mee.
|
|
|