Snowkite trip organiseren??

Beul
Gast
November 17, 2004, 19:39:58
edit2Rapporteer  
Het begint weer koud te worden en de sneeuw begint te vallen, ook net over de grens in Duitsland bijvoorbeeld. Vanaf Rotterdam bijvoorbeeld 3 of 4 uur rijden en een dag lekker snowkiten.

Wie weet waar je in Duitsland kan snowkiten op 3 of 4 uur rijden. Misschien een idee om een keer met een groep die kant op te gaan.

8) 8)

[verwijderd door de admin]
Beul
Gast
Antwoord #1 November 17, 2004, 19:42:38
edit2Rapporteer  
Lees net in het andere deel van het forum al het een en ander over een snowkite trip.

???
Jasper

Antwoord #2 November 18, 2004, 08:45:47
edit2Rapporteer  
snowkitetrip februari 2005

website nkv: www.kitesurfvereniging.nl voor meer info
ronnieboy

Antwoord #3 November 19, 2004, 12:43:37
edit2Rapporteer  
Ja ik weet wel een goede plek in de buurt van Meschede. 220 km van arnhem. Er is daar in de buurt een vliegveld met enorme uitgestrekte heuvels van 600mtr hoog.
Ook met alleen je snowboard kun je daar in de buurt je ook wel leuk vermaken denk ik.
Ik weet de route niet exact meer, maar weet nog van vorig jaar dat we er heel makkelijk heenreden met heel weinig info. Dus vliegveld aanhouden en dan komt het wel goed (is overigens een heel klein vliegveldje...)

Had wel eens gelezen dat je een boer toestemming moet vragen. Echter zou bijgod niet weten welke boer bij welk terrein hoort. Dus vorig jaar gewoon de kite opgelaten en verder niets gehoord/gezien....
Airforce1
Gast
Antwoord #4 November 20, 2004, 00:40:17
edit2Rapporteer  
Ik wil ook wel een keertje mee. kom maar op met die data  8)  8)
Emiel

Antwoord #5 November 20, 2004, 00:42:33
edit2Rapporteer  
ik wil wel mee maar kan alleen in de kerst of voorjaarsvakantie 8)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.