Rutger
Founding Father
|
Mooi werk. Allemaal bestellen dus. .^ 8)
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
15 euro voor een blad met DVD's en een kiteklever is niet veel geld. Heb voor mijzelf besteld.
|
|
|
Joren
|
Goed idee! .^ Ik heb al besteld..
|
|
|
walker
|
Heb inmiddels ook besteld, ontvang je de betalingsgegevens per mail? Of zijn ze hier ook ergens te vinden?
|
|
|
Hooked Cabarete
|
http://www.kitehigh.nl/azie_actie.phpOp deze link vind je de betalingsgegevens. 93 45 54 439 SNS Bank tnv Y.Huisman Lemmer Onder vermelding van je naam het bedrag overmaken wat je voor het pakket over hebt. Minimaal € 15.- Er wordt al aardig besteld maar er kan natuurlijk nog meer bij. De DvD's zijn echt zwaar de moeite waard en het magazine wat erbij zit is ook TOP! Leuke artikelen en veel informatie. Morgenochtend zal ik even een tussenstand geven van het aantal bestellingen.
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Nog even voor de mensen uit Belgie.
Jullie hebben een IBAN nummer nodig om het geld over te kunnen maken. IBAN = NL15 SNSB 0934 5544 39
BIC code van de bank is SNSBNL2A
Bestellen kan natuurlijk gewoon via het bestelformulier.
Thanks,
Ybo
|
|
|
Rutger II
|
Heb ook maar besteld, dan maar een pilsje minder dit weekend %proost%
|
|
|
Edward
|
Echt een heel leuk initiatief! gelijk besteld natuurlijk!!! iedereen moet het doen voor zo`n god doel! succes
|
|
|
JorritW
Gast
|
Gasten ga na: - King of the Air : één van de laatste grote events in de wereld; alle goede riders = supervette actie! - ITW: Jaime Herraiz: de beul van North! - Australia: The Zoo: de foto´s die we de afgelopen tijd zagen; de bruutste golven ooit! - Wakestyle tricks: leer alle nieuwe shit man! - F-one trip in Fiji: supervette actie, voorproefje te downloaden via www.fone.nl/05galerie.php- Wipika trip in Sardinia: super vette actie van de beulende Wipika riders! - Takoon beulers 60 minuten lang; what the fuck!! FUCKING voor 15 euro! GA NA!
|
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Heb ook gelijk besteld
Eigenlijk alleen maar voor die sticker .^
|
|
|
|
litewave
|
hahahahah, ik ook
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Ben lid van stance anders had ik `m natuurlijk nu gekocht!
Zeer coole DVD`s voor bijna geen geld!
En nog voor een goed doel ook...
|
|
|
-arjan-
|
Goedkoop man... hoe duur kost die stance dvd normaal dan?
|
|
|
haaaanz
Gast
|
ik heb ook besteld!!!! hoe lang duurt het eigenlijk voordat je em hebt?
allemaal, geven, is voor goed doel, AZIE HEEFT HET NODIG!!!!
is het trouwens erg dat ik bij de omschrijving me naam niet genoemd heb?? komt er toch sowieso al te staan van wie het geld afkomstig is toch??
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
->geld is over gemaakt en heb ingeschreven. dit zou eigenlijk iedereen moeten doen. helemaal top gedaan jongens deze actie. .^
|
|
|
FrankP
|
Goedkoop man... hoe duur kost die stance dvd normaal dan? Normaal $16,90 geloof ik ofzo, da's het magazine met de DVD, maar vindt het een topactie, ook maar ff bestellen dus.
|
|
|
Hooked Cabarete
|
De bestellingen kunnen tot volgende week zondag geplaatst worden, daarna zal ik ze op mijn beurt bestellen waarop iedereen een aantal dagen later de magazines in huis heeft. Ik zal vandaag vast wel even een stuk of 75 op laten sturen zodat de mensen die hem al hebben besteld het ook eerder in huis hebben. Op dit moment zitten we op een totaal van 67 bestellingen dus ongeveer een kleine € 400.-
Voor iedereen die al heeft besteld. Bedankt! .^
Thanks,
|
|
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Gisteren weer een aantal bestellingen binnen gekregen. .^ .^ We zitten nu op een totaal van 80 bestellingen. Totaal opbrengst voor Azie is dus ongeveer 80 X 5.5 = 440,- Daarboven op nog de extra giften en wat ik nog op het strand verkoop. Ik heb al een stuk of 75 besteld zodat we eerder kunnen gaan verzenden. Morgen zal ik wel horen wanneer deze binnen zijn.
We willen natuurlijk minimaal voorbij de 100 stuks, dus -> -> bestellen die handel!!
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Oja, er zijn ook een aantal bestellingen die ik dubbel heb binnengekregen.
Ik zal wel even telefonisch contact opnemen met degene om te checken hoeveel magazines er hier besteld zijn of het een fout betreft.
|
|
|
maxie
Geen avatar
|
Goed initiatief!!! Hoop dat ik 'm snel binnenheb 8) 8) 8) Azie komt er weer helemaal bovenop .^
|
|
|