NIELZZZZ
|
zeker vette boardjes zijn dat veel plezier ermee 8) schijnen super te varen @#$
|
|
|
zagy
|
welke maat heb je? zijn vette boardjes!!
|
|
|
Joost
|
Uber vette lekkere boards. Jammer dat ik die van mij ben verloren.
Maar binnenkort misschien skywalkerboards bij mij te testen boys And girls.
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Ik heb de Jaime Large en ben er inderdaad ook erg tevreden over!
|
|
|
|
marcohollebeek
Gast
|
welke maat kan je het beste nemen als je 80 kilo weegt en het liefst met een straf windje gaat varen.?
|
|
|
Derpertje
|
Dit is een medium want ik heb namelijk al een litewave van 148 en ik wou er gewoon een kleiner boardje bij voor als het wat harder waait. Maar helaas vandaag niet kunnen proberen want de wind was er niet naar. Volgende keer beter zullen we maar zeggen
|
|
|
Jasper
|
@marco: de Medium.
|
|
|
Tom
|
skyrider 2004 rulkez Maar de 2005 jamie schijnt idd echt een TOP board te zijn !! have fun with it
|
|
|
Sake
Gast
|
@Derpertje Met m'n 70 a 75 kg en 16+12+8m kite heb ik zelfs nog nooit de behoefte gehad aan een groter of kleiner board. Werelds allround board. Enjoy .^
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Ik (81 kilo) heb de large genomen omdat ik er vanuit ging dat de rhino 5 16 meter net iets minder lowend heeft dan ik gewend was in vergelijking met vorige kites. Hierdoor moest het net iets bredere board dit opvangen. Weet niet of het de juiste strategie is, maar ik ben er zeer conent mee.
Ook bij harde wind blijft het board lekker sporen vind ik.
|
|
|
xray
|
Tja, met mijn 90kg kom ik zelfs op de 2005 M altijd goed weg. Ik vindt het een heerlijk board! Smooth, grippy, soepel landen, goede vinnen, pads en voetbanden. Switch, blind alles zonder dat je je onzeker voelt! Zijn nog zat andere goede boards maar ik ben happy met deze!
|
|
|
Ondabeach
|
Ik heb hem gister even kunnen testen (L) Echt een super board! Wat me opviel is dat ik normaal gesproken m'n kite laag moet vliegen in overpowerde situaties.. Die Jaime blijft gewoon grip houden als je kite wat hoger vliegt. Board loopt echt hard en waanzinnig upwind. Uiteraard zijn er meer boardjes te testen die ook geweldig zijn.
|
|
|
|