Jimmy
|
Wat weer een heerlijk dagje op Loog!
|
|
|
|
Benjooh
|
Wat een geweldige topdag! Zijn ook flinke vlagen geweest zeg Had het af en toe ook best zwaar met m'n 11
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
"Men" wat een gruwelijke top dag @ Loutje... Beste sessie dit jaar "yeah men"... JaapD toppie jij bent mijn Windguru 2e keer dat ik toch ben gegaan. Rolfie was ook ja lekker op dreef "keep on rolling" Benjooh vette spronguuuh'n die one footer nice works. Jimmy was ook lekker op dreef vooral de "lost board" action Gertjan waaauw men, dat waren pas gruwelijk vette sprongen.
|
|
|
LamiKaze
|
Héé interessant 15 om 22 knopen heeft er dus tussen 13:00 en 15:00 gestaan. Beste poeste wind dus veur mien 13m2 black bat daarom waren ze met 8m2 en 10m2 bezig
|
|
|
Rofl
|
Haha lamikaze gait aans ook bist vooruut, nou nog omheuge xD
|
|
|
Geronimo79
|
Zucht....
wat een toffe niks DAG gister....
heerlijk gevaren... totdat ik de 2e keer wou beginnen en mn chickenloop van mn haak glijd op de dijk... Nieuwe 12m volledig aan gort.. mn nieuwe droogpak deels stuk.... zucht.. KNUDDE!!
|
|
|
LamiKaze
|
Hee Jeroen je moet hem ook niet parkeren in de hekken en dan erachter gaan vliegen. Maar wel zwaar K*U*T* weet er alles van ik doe namelijk niets anders. Dinsdag ziet er weer top uit voor Lautje 15:00 hoog 17 om 22 knoopjes en nu hopen dat dit zo blijft. Dan ben ik daar weer van de partij.
|
|
|
Gertjan
|
ja jongens zaterdag was een top dagje op loog. 5cm water en gaan..
|
|
|
martimor
|
Zucht....
wat een toffe niks DAG gister....
heerlijk gevaren... totdat ik de 2e keer wou beginnen en mn chickenloop van mn haak glijd op de dijk... Nieuwe 12m volledig aan gort.. mn nieuwe droogpak deels stuk.... zucht.. KNUDDE!!
Shit man, dure grap. niet tof
|
|
|
Geronimo79
|
Jep.. maar lichtje aan het eind van de tunnel. Dimitri wil me helpen aan een nieuwe kite. Dus das wel tofjes.
|
|
|
|
piede
|
Tja, je moet eerst hard op je bek gaan voordat het echte respect voor de dijk er is. Heb het een aantal jaren geleden ook aan den lijve ondervonden!
|
|
|
Lude
|
Dikke shit van je kite + pak man!! erg tof dat Dimitri je wilt helpen (moet ook wel, die actie van jou is ook geen goede reclame.. dat een kite daar al stuk van gaat ;-)
Is het echt zo ondiep geworden? Ben er nog niet geweest dit jaar (elke keer als ik kan is er geen wind!)
|
|
|
Jimmy
|
Zaterdag vond ik het toch aardig diep. Op sommige plekken kon ik nog net op m'n tenen staan.
|
|
|
Gj
|
Dat is altijd goed morgen en woensdag nog mensen die willen rakken?
|
|
|
Gj
|
heb plek vrij ! dus meerijden kan!
|
|
|
piede
|
Ja Gj, heb wel zin. Waar wil je naartoe?
|
|
|
LamiKaze
|
Woensdag wordt het Workie Workie Yiiiiihaaaaa.... 10:00 ben ik er plekke maar om 15:00 ben ik weer vertrokken <grrrrrr......> verplichtingen hé...
|
|
|
njitram
|
GJ en ik gaan morgen knallen, we hebben nog een plek vrij in de auto.. voor lief hebbers: 06-46572276
|
|
|
LamiKaze
|
Wie gaat er morgen nog naar Lautje tou?
Hoe laat gaan jullie naar Workie Njitram? Want moet denk ik tot 13:00 nog dingen doen. Woensdag ga ik dus naar Workie!
Misschien dinsdag ook wel want zie nu dat het tot 23:00 20kn blijft waaien.
|
|
|
Krizze
|
Mensuhhhh!! Dat Fehmarn is echt GEWELDIGGGGGG!!!! Wat een superspot, maakt nie uit waar de wind vandaan komt als er wind is kun je gewoon altijd Vlak, golven, diep, ondiep, 't ken der allemoal en ook nog es super helder water Vrijdag gerakt, zaterdag gerakt, zondag ff wat koeltoereels gedaan met kwik, kwek en kwak op de 8erbank nu weer thuis en totall loss! ps, Jeronimo; Lekker kiteje he, die 12 screamer
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Hey wat niks jeroen! Hopen dat je snel weer aan de bak kunt!
Ik zat dinsdag of woensdag avond aan termunten te denken gaan er nog mensen die kant op?
Atjoo!
|
|
|
CeesV
|
Woensdag!!!!!!!!!!
|
|
|