Idefixe
|
lang ondergoed / tubbie overall . Ik had er nog een sweater bij maar dat was echt te warm.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@martimor ik had een thermohemd+fleec eronder lekker warm!! Gewoon droogpakkie aandoen valt best mee hoor
|
|
|
skyhigh as a
|
haal half10 krizze op dus tegen 10u in stad bij roland
denk uurtje of 11 half 12 daaro
|
|
|
martimor
|
Cool, ben ik er ook rond elf.
|
|
|
martimor
|
Was vanmiddag nog bij IKEA, vette kite in de aanbieding
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Vergeet dat ene schroefje dit keer niet!!!!
|
|
|
Mutantbasse
|
Hij wel weer hoor de 2012 vegas met transparant doek Ligt die nu al in de IKEA
|
|
|
reinb
Geen avatar
|
De foto's van vandaag staan er; www.rbsfoto.nl. Ik heb een nieuw front end, maar je kunt gewoon met je oude gegevens inloggen. Grtz Rein
|
|
|
|
skyhigh as a
|
de echte die hard fotograaf TOP!!
|
|
|
skyhigh as a
|
effe boeltje inpakken dan Krizze en roland ophalen en weer rockuh op Harlingen
|
|
|
martimor
|
Yep, echt super die foto's. Top hoor, Rein. Ik rij over 15 min ook die kant op.
|
|
|
Morres
|
ben er niet bij, vrouw behoorlijk ziek
|
|
|
martimor
|
het begon net leuk te worden toen ik wegging, wij met ons goed gedrag naar verjaardag, meer dan de helft ziek, had ik nu ook maar afgebeldt. ach live sucks... maar de eerste meters van dit jaar staan er op hoop dat de rest nog ff lekker heeft kunnen knallen. toen ik wegging trok ie net wat aan. moet zeggen dat er een hoog gehalte aan groningers aanwezig was. ff gezellig dagje harns... had edo zijn bril nog gevonden, had hem achter de ruitenwisser gedaan.
|
|
|
skyhigh as a
|
wat een ongelovelijke toffe dag weer!! dikke power voor de 12m en weer lekker skyhigh gaan met alleen maar toffe gasten om je heen!!
gewoon vet!!! wat een begin vant jaar!!
|
|
|
Krizze
|
was weer vetjesss vandoage Sorry dat ik die mooie dikke kop van jou nog steeds als profielpic heb Wittie ghehehe
|
|
|
|
Walt0r
|
zeehondenpoep
|
|
|
Morres
|
Dat is dan €1,50
|
|
|
skyhigh as a
|
voor de zeehondenpoep 1,50?? begin je nu al friese kunst te verkopen Morres??
|
|
|
Rofl
|
JOOOOOOOO
hoe ist water nu dan, beetje goed te doen? die niksgriep is gelukkig weer voorbij dus ik kan eindelijk weer kaitn als school wat rustig aan gaat doen!
|
|
|
skyhigh as a
|
had een pakkie aan met droogpakkie en geen cap heerlijk! gewoon gaan rolf wil morgen en of overmorgen wel weer naar harlingen ofzo. liefst hier int noorden, maar de wind is te zuid (misschien morgen zelfs te zuid(oost) voor harlingen effe afwachten dus
|
|
|
|
Melanie
|
hmm kijken of ik nog ff aan de bak kan, voordat ik vertek:O zondag 15:00, zal aan jullie denken in me shorty met de haaien achter me aan:P
|
|
|