S.K
Geen avatar
|
iemand morgen nog naar Loog? hoogwater in de ochtend...
|
|
|
Johnny Tampony
|
Dat ging zeker weer eem hoog zondag heb er een paar mooie neer gezet
moet alleen me kite loop nog verbeteren ben goed stijf na die smakker hahahaha
|
|
|
Gj
|
het lijkt hie wel te waaien in Veendam
|
|
|
martimor
|
ik ga om 15.30 nog ff kijkje nemen bij de blauwe... de frisbee ook mee,maar hoop stiekem toch nog een paar rakjes.
|
|
|
Gj
|
Anders morgen nog mensen? Mrogen NW 5 12 uur hoog @ delfzijl.. :?
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
tja delfzijl is ook een optie.. wordt wel regenachtig.... workum kan ook en is minder regen..!
|
|
|
|
Starvin
|
hoi, ik ben net met kiten begonnen en zou graag met mensen uit Groningen mee willen gaan kiten. Lijkt me niet zo verstandig dat op mijn eentje te doen en gezelliger is het ook leren kan ik zeker ook nog veel. Ik heb ook wel een auto. Misschien gaat iemand vandaag?
|
|
|
GB
|
Miss nog even varen vandaag! Waait het ergens hard genoeg? Iemand?
|
|
|
Starvin
|
Blauwe Stad 10 tot 14 knopen W->O Lauwersoog 14 tot 16 knopen NW -> SO Zuidlaardermeer 10 tot 15 knopen NW -> SO Delfzijl 12 tot 15 knopen NW -> SO
|
|
|
GB
|
Bummer.. das wel erg weinig!
|
|
|
Geronimo79
|
Hopelijk snel weer varen heb mn nieuwe wetsuit binnen. beetje groot maar woooow ziet er kwalitatief echt super uit.
Hopelijk deze week nog een nieuw boardje.
|
|
|
martimor
|
Jeroen, Wat voor pakkie heb je aangeschaft dan... Moet ook nog kijken voor een nieuwe. Denk zelf dat ik die O'neil psycho eerst ga passen. En is dit het boardje wat je me een tijd geleden liet zien via MSN? Heb zelf ook al wat leuks in huis liggen, maar heb de verkeerde maat gekregen. Dus ik moet nog ff geduld hebben.
|
|
|
Gertjan
|
Heb ook een o neill psycho 2 gekocht bij kingofwatersports.co.uk in engeland. Pak is echt flexibel dikte is 5-3, voelt beter aan als een mystic 6-5-3 dit is m`n voorganger deze was veel stugger. Mystic pak gaat 2 jaar mee en hoop met deze 3 jaar te kunnen doen. prijs 230 euro in engeland.
Dit weekend wordt het weer lekker voor spot x, schier of loog. wie wat waar donderdag.
|
|
|
Geronimo79
|
ah je bent voor mutiny gaan varen?
Suits zijn we nog even mee bezig om alles klaar te hebben maar ziet er echt veel belovend uit. Alleen de volgende die uitkomt word nog veel gaver. (daar heb ik wat meer aan meegewerkt)
Denk idd dat het dat board was. Komt hopelijk deze week.
|
|
|
martimor
|
Zit ik hier lekker in de nachtdienst de access te lezen die vanmiddag op de mat lag, Staat er in 1x een rare veendammer in. Dikke foto gj, en leuk interview. Vet hoor ah je bent voor mutiny gaan varen?
Yep, binnenkort promorider voor mutiny. Om direct maar ff te spammen www.mutinykites.comook vet
|
|
|
Gj
|
morgen eind vd middag! haha Martimor is het een beetje schier interview?
|
|
|
martimor
|
Ja, leuk stukje. En een mooie foto waar je salueert met zonsondergang...
Maar waar ga je heen morgen... Alst waait ben ik erbij. Ziet er nog niet veelbelovend uit.
|
|
|
steenbeek
|
mensen die vrijdag naar zlm gaan? 11 tot 13 knopen, licht weer setje mee en gaan
|
|
|
piede
|
Heb ook een o neill psycho 2 gekocht bij kingofwatersports.co.uk in engeland. Pak is echt flexibel dikte is 5-3, voelt beter aan als een mystic 6-5-3 dit is m`n voorganger deze was veel stugger. Mystic pak gaat 2 jaar mee en hoop met deze 3 jaar te kunnen doen. prijs 230 euro in engeland.
Dit weekend wordt het weer lekker voor spot x, schier of loog. wie wat waar donderdag.
Vanavond nog een sessie op spot X iemand? Morgen of schier of lauwersoog. De wind staat dan in de lengterichting van de lagune, niet optimaal. Kun jij je nog heugen of dit veel plezier gaf gert jan? Heb je nummer niet meer dus bel nog maar even over morgen!
|
|
|
Wim uit Assen
|
mensen die vrijdag naar zlm gaan? 11 tot 13 knopen, licht weer setje mee en gaan
Heb wel zin, morgen even kijken hoe de wind er dan voor staat.voor Zuidkant
|
|
|
steenbeek
|
NNO voor morgen, tot NO geen probleem daarna wordt t lastiger met vanwege bomen
|
|
|
Gertjan
|
Vrijdag en zaterdag naar loog of X. Zondag naar Schier want dan is de wind noord.
NO schier kan wel maar dan moeten er niet te veel zijn.
|
|
|
Gj
|
morgen XYUBAZ. met J.tump en misschien Martijn.
|
|
|