Gj
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
|
|
|
Walt0r
|
Dan ben ik daar ook, tot daar (spot x)
|
|
|
juma
Geen avatar
|
Of jullie het nu leuk vinden of nie ik ben dr bie.
|
|
|
|
|
Geronimo79
|
Spot X vandaag? al weet volgens mij bijna iedereen ondertussen wel waar dat is Maar dat filmpje van Walter op de G-spot ^^
|
|
|
Walt0r
|
Spot X vandaag? al weet volgens mij bijna iedereen ondertussen wel waar dat is Maar dat filmpje van Walter op de G-spot ^^ Altijd moeilijk te vinden de G-spot.....
|
|
|
|
Lude
|
Noemen we hem gewoon anders in het vervolg Was wel weer lekker zeg op de g-spot! Helemaal blij met mn nieuwe kitejes Yvette, hoorde pas in de auto je voicemail, stond al op het water toen je belde!
|
|
|
|
Walt0r
|
morgen Workum of Mirns, ... hoe is Workum nu, nu de spot wat kleiner is geworden?
|
|
|
Johnny Tampony
|
ik ga morgen naar mirns met ger en ger
eem weer lekker loophu
|
|
|
Krizze
|
Morgen ook naar Mirnsseklivvuh Rond n uurtje of half 12 Waltor en Edoow oppikken en dan gaan!! Zie je daar Johny Tamponyyyyyyyyyyyyy ghehehe
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
wil morgen (maandag) ook wel gaan. wie wil er mee rijden? bel me anders even 0619418019.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Noemen we hem gewoon anders in het vervolg Was wel weer lekker zeg op de g-spot! Helemaal blij met mn nieuwe kitejes Yvette, hoorde pas in de auto je voicemail, stond al op het water toen je belde! hahaha ja ik was ook laat met bellen. maar evt herkansing voor morgen
|
|
|
Lude
|
Sorry, vandaag even niet. Zaterdag best een rare klapper gemaakt, beetje last van de rugge...
Morgen lijkt ook mooi! Misschien eventjes in de buurt.. Zuidje ofzo
(edit: Of Mirns : )
|
|
|
Walt0r
|
morgen misschien na het werk zuidje pakken...
|
|
|
|
skyhigh as a
|
klinkt nie egg bijzonder Johny.. zag er vlagerig uit vandaag hoorde dat Krizze ook al een ruksessie heeft gehad, en was zelfs zn bar vergeten mee te nemen morgen dikke wind en zelfs morgenvroeg dheule ochtend zzw en 20 om 30 knoopm op zuidje ikke vrij ikke kaitn, en alst niks is rijk gewoon door heul neerlaand
|
|
|
Johnny Tampony
|
nee was wel oke niet supper maar wel oke
martimor waar blijft da filmpje
|
|
|
Lude
|
Hoe laat zuidje Ricardo?
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
morgen nog mensen noar t'wotter...........vandaag workie dikke toppie
|
|
|
skyhigh as a
|
alst beetje lekker waait benk er tegn uurtje of 10 denk ik, anders nog effe contactos opneemos
eeum zuidke dus ed, anders knalle we door
|
|
|
Lude
|
Top, we hebben wel eventjes contact!
|
|
|