Wim uit Assen
|
Morgenochtend nog mensen naar Lauwersoog? Hoogwater 10:46 uur
Misschien ook weer eens leuk. Loopt wel snel leeg met Westenwind, is het niet? Van 08.45-12.45 vaarbaar?
|
|
|
martimor
|
Spot x morgenochtend
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Spot x morgenochtend
Is het daar wat lekkerder starten dan op de dijk bij Lauwersoog?
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Spot x morgenochtend
Is het daar wat lekkerder starten dan op de dijk bij Lauwersoog? bij hoog water wel, dan kun je in de hoek starten en daar liggen de eerste meters vanaf de hoek geen stenen. bij laag water is het erger dan op loog, want op die basaltblokken daar zitten heel veel scherpe mosselen. gegarandeerd dat die in je voeten snijden.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Hoe laat is het daar vaarbaar (zonder mosselen bij laag water)? (Graag PB hoe (GPS-coordinaten?) ik daar kom)
|
|
|
martimor
|
@lowietje 9.30 aanwezig @wim je hebt pb
|
|
|
Wim uit Assen
|
Mooie spot, Spot-X. Zonnetje erbij, en de wind kwam toch nog opzetten. Wel flinke klotsbak, door de windrichting.
Voor wie het nu nog niet vinden kan hebben we een duidelijke markering op de dijk gemaakt. Nu nooit meer vragen waar Spot-X is, en piepen dat de plek geheim wordt gehouden. Transparanter kan het niet!
|
|
|
peter.
|
oo daar!!! geen idee waar is het eigelijk
|
|
|
Yourie
|
Kijk dat is nu handig. Ff wachten tot Google de satelliet beelden vernieuwd en iedereen kan het terug vinden via Google earth.
|
|
|
martimor
|
Alleen als je zou weten waar je moet kijken zou je het misschien net zien. Succes met speuren
|
|
|
Yourie
|
dan hebben de mensen die het niet weten maar het wel willen weten iets te doen op de dagen dat er geen wind is.
|
|
|
martimor
|
Hahaha, dat zeker Hoop trouwens dat die beelden snel vernieuwd worden, blauwestad is daar nog maar een half meertje, dus die foto's komen uit 2005
|
|
|
Wim uit Assen
|
Kijk dat is nu handig. Ff wachten tot Google de satelliet beelden vernieuwd en iedereen kan het terug vinden via Google earth.
Zo heb ik het ook gevonden: gewoon vanaf de Afsluitdijk de dijken volgen!
|
|
|
peter.
|
waar moet ik zijn voor de spot
|
|
|
KiteOngoing
|
Gewoon boven de dijk uitspringen met je kite, dan zie je spot-x vanzelf staan.....
|
|
|
Gj
|
Morgen nog mensen op Mirns te vinden.
|
|
|
jasperjazzman
Geen avatar
|
Gister (vrijdag) tegen 17.00 ben ik ook nog wezen kijken op X. Vol met windsurfers, geen kiters, toen ik wegging was er ineens wel een kiter. Ik ben niet gegaan, leek me niet zo verantwoord met laag water, licht aflandige wind en geen andere kiters om je vlieger op en neer te laten daar op de dijk...
Uurtje later op ZLM gaan kijken, toen ik aankwam compleet windstil! Tussen de buien door waarschijnlijk. Alleen maar dobberende windsurfers daar... Dus daar ook maar eieren voor m'n geld gekozen. Workum was natuurlijk the way to go, maar daar had ik geen zin meer in voor zo'n korte avondsessie.
Morgen wel naar Workie of Mirns als de wind doorkomt! Ik kan evt iemand meenemen in de wagen. GJ, is Mirns morgen beter dan Workum? Ik ben alleen een keer op Mirns geweest (behalve dit halfjaar in Groningen is Scheveningen mijn homespot...)
|
|
|
|
Baksteen
|
Hmm wind is helemaal niets meer van over voor Mirns? Of trekt ie nog aan?
|
|
|
|
peter.
|
waar moet ik zijn voor de spot
Je hebt een berichtje van me Bedankt!
|
|
|
Gj
|
Ja als het goed is gaan wij morgen naar Workum heb nog 1 plek vrij en rij over groningen.
|
|
|
Yourie
|
Ja als het goed is gaan wij morgen naar Workum heb nog 1 plek vrij en rij over groningen.
Zou ik dan mee kunnen rijden?
|
|
|