Ik had zelf een 12 en heb er ook mee leren kiten, ging super! Mijn 12 vloog alleen heel onstabiel zonder 5e lijn, met 5e lijn moet dit een prima beginnerskite zijn. Mijn 16 vliegt wel enorm stabiel, veeeel stabieler dan de 12, misschien de 14 dan ook.
je heb een prima kite om mee tebeginnen maar ik zou er zeker een 5de line op laten zetten dan vaart hij een stuk stabieler een maat van mij heeft hem ook gehad en kan nu kiten als de beste
Ik vonde de V4 niks. Had de 8 en 12. En daarboven de voorganger aero2. Maar deze vond ik veel lekkerder. Deze had zelfs maar 4 lijnen. Maar als je de bar moet ombouwen kost dat iets van 60/80 euro, nieuwe 5e lijn. Al met al een dure grap voor een V4 uit 2004. En vaart ook nog eens klote... Zou voor die kleine 450 euro, 2 Aero2 kites kopen. Heb je meer lol en kun je vaker het water op.
Is een prima kite voor je gewicht om te beginnen met kleine 4 bft tot kleine 5 bft, kite hoef je niet om te bouwen voor 5e lijn. Maar je bar waarschijnlijk wel. Succes
Hey, Ik weet hoe zwaar je bent, en weet ook niet of je uiteindelijk met 2 of 3 kites wil gaan varen. Mijn quiver was b.v. 8/12/16, is nu 10/14/18 geworden. Op surfspullen.nl staat een aero2 voor 220 euro, lul je nog wat vanaf en je hebt een leuke kite voor weinig, die ook nog een beter vliegt dan een V4.