Rebel front pigtail

RH

Oktober 02, 2006, 18:06:18
edit2Rapporteer  
Gisteren weer gevaren met die lekkere Rebels. Fantastische kite.

Gisteren schoot bij de afzet van een sprong echter een van de frontlines over de knoop van de pigtail. Ik vond die knoopjes op de front pigtails al erg dun, maar nu bleek ook dat die het niet hielden (wel goed aangetrokken bij bevestigen).

Heb er nu maar een extra knooptje ingelegd, wat het zeker moet houden. Zou iedereen willen aanraden dit ook te doen bij zijn of haar Rebel, om niet te hoeven zwemmen wanneer het gebeurt (wel een mooie voorwaartse versnelling bij de sprong, maar landen zat er niet echt meer in  (grinnik_kitesmiley))

amorw

Antwoord #1 Oktober 02, 2006, 19:37:04
edit2Rapporteer  
De knoopjes zijn inderdaad erg klein, en dan nog een beetje afgerond ook.
In de winkel heeft men er op gewezen die tweemaal te checken bij het optuigen.

Voor de rest alles ok, en wat een hangtime!
Derpertje

Antwoord #2 Oktober 02, 2006, 20:32:38
edit2Rapporteer  
De pigtails van north zijn nieuw al niet echt lekker, kan je nagaan als ze een jaar oud zijn.
litewave

Antwoord #3 Oktober 02, 2006, 23:31:08
edit2Rapporteer  
De knoopjes zijn inderdaad erg klein, en dan nog een beetje afgerond ook.
In de winkel heeft men er op gewezen die tweemaal te checken bij het optuigen.

Voor de rest alles ok, en wat een hangtime!
IDD, Zou gisteren ff een klein beach-startje maken, ik bleef maar zweven
SjaarD

Antwoord #4 Oktober 03, 2006, 00:25:17
edit2Rapporteer  
De pigtails van north zijn nieuw al niet echt lekker, kan je nagaan als ze een jaar oud zijn.

pfff..... loser

inderdaad ff knoopje erbij en gaan. Ik had het ook al gedaan voordat ik ermee ging kiten want ik vertrouwde ze ook niet echt. verder TOPKITE!
Bazaki Louis
Gast
Antwoord #5 Oktober 03, 2006, 00:46:39
edit2Rapporteer  
Litewave, hij bedoeld dat de powerlijn over de pigtail heen schuift, en dat de kite dus vrijwillig gaat loopen !

Vandaag de REBEL 12m2 in 7bft eens ff FLINK aan de tand gevoeld. Ik had iets meer van de depower verwacht maar goed, harder dan 7bft waait het hier toch bijna nooit. Giga hoge jumps en mega airtime. Kite is vet goed gekeurd !!!!  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
litewave

Antwoord #6 Oktober 03, 2006, 01:54:45
edit2Rapporteer  
En ik bedoel zijn laatste zinnetje: Voor de rest alles ok, en wat een hangtime! (by amorw)
deltomasos
Gast
Antwoord #7 Oktober 03, 2006, 04:13:50
edit2Rapporteer  
He Bazaki Louis, ik heb ook een Rebel 12 mtr en was even benieuwd naar jouw gewicht gezien het feit dat je bij 7 bfr nog gaat!
ralph local@noordwijk

Antwoord #8 Oktober 03, 2006, 05:19:22
edit2Rapporteer  
techniek is de sleutel tot je range!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.