R@bert
|
ga jij niet dan, Jeroen?
Helaas ben ik de hele dag aan het werk Damn gast....
|
|
|
semen
|
ik probeer iets eerder te komen
tot zo
|
|
|
R@bert
|
goed gozer....see ya
|
|
|
Jacq
|
Op de webcam lijkt t licht aflandig...
Richting is nu 27gr..... NNO. Moet ok zijn... Toch denk ik dat ik eerder in Scheveningen eindig dan aan het Katwijkse strand als ik naar de vlaggetjes kijk
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
ga jij niet dan, Jeroen?
Helaas ben ik de hele dag aan het werk Damn gast.... Kan helaas niet altijd vrij nemen als het waait Zou wel helemaal de bom zijn natuurlijk! Hoe was het????? Volgens mij behoorlijk goed windje of niet? 7m2?
|
|
|
michiel v geel
|
vorrige week een dag of 6/7 achter elkaar kunnen varen, een stel geweldige downwinders gemaakt en nieuwe vliegers binnen. helemaal fantatisch!!! zaterdag alleen aangereden op de brommer en leuke knieblessure opgelopen. zondag nog lesje gedaan en daarna even gevaren maar voelt erg slecht is nu toch geen wind. resultaat:
|
|
|
Jeromez
|
lol Giel je had m net gemaakt toch? Knieblessure is klote, kan je lang last van hebben. Ik weet er alles van helaas... Hoop voor je dat het meevalt.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
goeie foto's van een mooi puchie man!! beter dan zon nichterig scootertje van de pc ik twijfel dat het net iets te veel aflandig is op scheev??
|
|
|
Jeromez
|
ik word een beetje naar van die Oostenwind, maar ja toch ff geen tijd om te kiten eigenlijk Wel gelijk mega hooikoorts
|
|
|
Micky
|
Hee van Geel...aangereden???? Aan je voorvork te zien ben jij ergens tegen aan gereden!!! Kiten......hmmmm Oh ja, was iets met een vlieger en een board ofzo..... Over board gesproken.......
|
|
|
rocket man
|
Michiel toch, dat brommertje is opgevoerd, hoe hard gaat'ie ??
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hee van Geel...aangereden???? Aan je voorvork te zien ben jij ergens tegen aan gereden!!! Kiten......hmmmm Oh ja, was iets met een vlieger en een board ofzo..... Over board gesproken....... haha GAAF!!!!!
|
|
|
michiel v geel
|
een auto ging voorang verlenen en besloot op het laatste moment hem er toch voor te knallen.
op het moment zit ie dik onder de legale snelheid.
hij loopt niet zo hard hoor, tis mijn zwarte puch niet.....
|
|
|
michiel v geel
|
trouwens, komen jullie nog naar de KBO einde van de maand?
|
|
|
Micky
|
trouwens, komen jullie nog naar de KBO einde van de maand?
Als hij klaar is wel...anders niet! Kleine update.... Vandaag na 4 weken Jeepie weer eens gestart....stilstaan blijkt killing te zijn... Benzine spoot alle kanten op.... Lekke benzine slang.... Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... morgen is de grote dag.....
|
|
|
Micky
|
Oh ja, er was eens een aanhanger die ooooookkkk bijna klaar is...
|
|
|
R@bert
|
Ben benieuwd gozer hoe je wheels gaat worden! Ziet er veelbelovend uit!
|
|
|
Jeromez
|
@Giel: Ja ik kom naar de KBO, moet wel ff een vet shirtje scoren natuulrijk @Mick, vette sjeit die bak van je ben benieuwd en dat board is ook super geworden. Alleen jammer van die lelijke vent op die foto. @Leon, pas jij nou in die aanhanger of niet? FF testen lijkt me zo...
|
|
|
michiel v geel
|
@jeroen,
mischien op de kbo nog vettere shirtjes scoren
mischien heb ik na de kbo nog een verrassing
later meer.....
|
|
|
|
Jeromez
|
@jeroen,
mischien op de kbo nog vettere shirtjes scoren
Ja dat bedoelde ik eigenlijk
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@Leon, pas jij nou in die aanhanger of niet? FF testen lijkt me zo...
Wat ben je toch van plan? Je wilt mij maar in die aanhanger hebben! Er is meer in het leven hoor dan mij maar op te willen sluiten. Hoewel ook ik op dit moment even niet precies weet wat, maar het is er......
|
|
|
Jeromez
|
@Leon, pas jij nou in die aanhanger of niet? FF testen lijkt me zo...
Wat ben je toch van plan? Je wilt mij maar in die aanhanger hebben! Er is meer in het leven hoor dan mij maar op te willen sluiten. Hoewel ook ik op dit moment even niet precies weet wat, maar het is er...... Nee precies daarom dacht ik, misschien krijg je een helder moment als je in die aanhanger zit
|
|
|
michiel v geel
|
he jeroen,
nu van het INet af en naar het strand jij! (ik stap ook nu op de fiets)
|
|
|