KappuhH
|
Shit! Banden leksteken en ruiten ingooien Valt me wel op dat de wind flink minder is dan voorspelt de laatste tijd. Was eigenlijk niet gegaan omdat ik geen zin had in een 35+ knopen met 40+ vlagen en regen. Vrijdag ben ik misschien wel van de partij, hopelijk dan wel zoveel als ze voorspellen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
zoiets dus ...........
Wat een eikel. Echt te lui om een stukkie van 25 meter te lopen.
|
|
|
Kevin
|
Jezus die is effe asso niet normaal volgende keer als die er weer is effe zijn bandjes leeg laten lopen en zijn lijntjes door knippen
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben morgen, donderdag, van de partij Is dat busje van dat duitse stelletje?
|
|
|
Idefixe
|
Is dat busje van dat duitse stelletje?
Nop , ik zie je morgen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is dat busje van dat duitse stelletje?
Nop , ik zie je morgen Even naar de kapper en dan hoop ik er omstreeks 11.30 uur te zijn. Moet helaas beetje optijd weer terug want moet 's avonds de nachtdienst in.
|
|
|
vissie
|
Volgende keer je eigen auto er strak achter parkeren ?
|
|
|
KappuhH
|
Volgende keer je eigen auto er strak achter parkeren ?
Nee want dat hij er gaat staan wil niet zeggen dat iemand anders dat ook moet doen. Ga ook niet achter hem aanvaren het natuurgebied in.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat is het eigen terrein van Wiebe dus die kan gewoon even de politie bellen.... toch?
|
|
|
Idefixe
|
zo, auto ingepakt en rustig op weg naar Mirns Laterssss
|
|
|
vissie
|
Dat is het eigen terrein van Wiebe dus die kan gewoon even de politie bellen.... toch?
Als het inderdaad van hem is dan wel natuurlijk.. zo, auto ingepakt en rustig op weg naar Mirns Laterssss Wat een geluk toch weer..Moet gewoon aan het werk!
|
|
|
Idefixe
|
Net terug uit Mirns. Een schitterende dag, hier en daar een wolkje , een stukje blauwe lucht en een zonnetje....... Helaas, ook ik moest afhaken vanwege een kneitersharde ( en vooral krachtige! ) vlagerige wind. Wisselend van 18 knoop tot echt dik in de 30! Daar was dus niet fatsoenlijk mee te varen. Na iets van 6 rakjes heen en weer waarbij ik een paar keer met het ietsie terug sturen van de vlieger al meteen behoorlijk wat air-time had maar naar de kant. Je merkt duidelijk dat het ietsie kouder is: de wind heeft meteen een stuk meer kracht. Toch maar op zoek naar een kleinere vlieger. Morgen maar weer dan overigens was de wind aan de kant gemeten. Op het water stond er nog ff wat meer.
|
|
|
KappuhH
|
Net terug uit Mirns. Een schitterende dag, hier en daar een wolkje , een stukje blauwe lucht en een zonnetje....... Helaas, ook ik moest afhaken vanwege een kneitersharde ( en vooral krachtige! ) vlagerige wind. Wisselend van 18 knoop tot echt dik in de 30! Daar was dus niet fatsoenlijk mee te varen. Na iets van 6 rakjes heen en weer waarbij ik een paar keer met het ietsie terug sturen van de vlieger al meteen behoorlijk wat air-time had maar naar de kant. Je merkt duidelijk dat het ietsie kouder is: de wind heeft meteen een stuk meer kracht. Toch maar op zoek naar een kleinere vlieger. Morgen maar weer dan overigens was de wind aan de kant gemeten. Op het water stond er nog ff wat meer. Dus over de hele dag maar 6 rakjes gevaren? Wil morgen ook nog, iemand die me een lift kan geven vanaf Zwolle/Meppel?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ging vandaag idd nergens over. Stonden zelfs schuimkoppen op het water bij het kleine strandtje tussen de 2 rietkragen Op een geven moment zagen dat de lucht ging opklarenen waren er dus maar vanuit gegaan dat de wind een beetje zou gaan liggen. Helaas niet dus !!! Op de kant had ik tussen de 28-32 knp gemeten en op het water dik tegen de 40 knp. Er stond een walrus van een Duitse kiter met een Jykell 8m2 op het water maar dat zag er alles behalve relaxed uit. Het was erg vlagerig dus ben maar niet het water opgegaan. Volgende x beter
|
|
|
Haring High Richardt
|
Net terug uit Mirns. Een schitterende dag, hier en daar een wolkje , een stukje blauwe lucht en een zonnetje....... Helaas, ook ik moest afhaken vanwege een kneitersharde ( en vooral krachtige! ) vlagerige wind. Wisselend van 18 knoop tot echt dik in de 30! Daar was dus niet fatsoenlijk mee te varen. Na iets van 6 rakjes heen en weer waarbij ik een paar keer met het ietsie terug sturen van de vlieger al meteen behoorlijk wat air-time had maar naar de kant. Je merkt duidelijk dat het ietsie kouder is: de wind heeft meteen een stuk meer kracht. Toch maar op zoek naar een kleinere vlieger. Morgen maar weer dan overigens was de wind aan de kant gemeten. Op het water stond er nog ff wat meer. Waar vaarde je mee Tom Vanmiddag ?? Vanmiddag op schel was het te doen met een 8
|
|
|
nilsdecker
|
lol... mooie song... schalalali, schalalalaaa (ik ben dus ook nog duits ;-)). Weekentje weer lekker naar Mirns als me de Mirnse strandpolitie niet gaat uitvissen
|
|
|
|
Idefixe
|
die 11 vaar ik bij "normale wind" door tot in de 30 hoor Maar vandaag was het @ Mirns gewoon niet te doen. Ga dus nu ook maar op zoek naar een kleinere vliegert erbij
|
|
|
vissie
|
ik doe met je mee tom.. een 7tje wordt het
|
|
|
KappuhH
|
ik doe met je mee tom.. een 7tje wordt het
Je had toch zon duitser kite geregeld?
|
|
|
Henning
|
zoiets dus ...........
En toen moest is ook nog lang nadenken waar die bus nou stond... krisis! Opknopen aan de hoogste boom dat soort lui! Heel goed aanspreken dat soort lui (met meerderen) en mocht hij dan nog niet luisteren Wiebe informeren of het idd z'n terrein is en na een waarschuwing onze beste vriend bellen.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja mannen het weekend zal niet anders zijn een lekkere stormachtige WOEI Ik denk dat ik zaterdag van de partij ben En Mannen als die duitser er is met zijn bussie zullen we toch iets moeten ondernemen dus ff een plan smeden hoe we het gaan aanpakken?
|
|
|
sjef
|
Met een groep benaderen, niet agressief dat kan altijd nog!!!
Als het goed is word het ehm zaterdag weer!!!!
|
|
|