|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Broodje smeren en hop naar mirns.Denk niet dat het druk gaat worden vandaag.
|
|
|
|
Goonie
|
Staan hier op mirns en er zijn al 4 duitse kitescholen. Wil iemand du bux meenemen. Tom heeft ( nog) geen ruzie whaha
|
|
|
Marko
|
Ik kom er aan. Hoe is de wind nu?
|
|
|
|
Marko
|
Zo sta in de file bij lemmerer is een trekker op.een auto geklapt. Die heeft een mooie deuk
|
|
|
Kevin
|
Lekker zit ik hier te werken grrr zijn er gisteren nog foto's gemaakt??? volgens mij wel (A)
|
|
|
KappuhH
|
Uiteindelijk nog best een goede sessie gehad ondanks de minimale wind. Ben echter mn zelfbouw skimboardje vergeten. Heeft iemand die toevallig gevonden? Hij is wit met 6 zwarte strepen griptape er op.
|
|
|
Idefixe
|
De volgende keer met twijfelachtige wind knal ik dus meteen door naar de kust......
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb echt een top sessie gehad! Maarja wat wil je met een 14m en een skimboard.
Verder ook nog top gevaren op de TT en ik heb voor het eerst backrolls gemaakt en die gingen super. Het steld eigenlijk niet veel voor.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ondanks het wachten met een heerlijk zonnetje heb ik toch 2uurtjes heerlijk gevaren (wendy_kitesmiley)na een lange tijd. Maar het was wel weer een puin hoop in de NO-GO zone En vondt het water niet koud geen schoentjes,cap of gloves aan gehad!!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Jep het was weer een lekkere puinzooi in het natuur gebied. Erg jammer natuurlijk.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Is het ijs al weg ;-)
Jaja jij bent verwend. Maar het was echt lekker hoor met de zon. Hier thuis noemen ze me nu een kreeft.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
hi.hi... vandaag idd weer in NL aangekomen. Kon lekker uit het vliegtuig stappen met mijn slippers aan maar toch nog best koud...brrr.... Het was weer super.. Binnenkort weer ff naar the homespot...(Mirns)
|
|
|
LF Ruud
|
Welkom terug Henk-jan op nederlandse aardbodem (up_kitesmiley)Wij met onze melkflessen kunnen nu niet op tegen de jouwe Trouwens weer een mooie pica man!!!
|
|
|
Nazar
|
nice picca HJ! Wij willen het nu ook op mirns zien
|
|
|
|
LF Ruud
|
nice picca HJ! Wij willen het nu ook op mirns zien Heej Nazar ik heb jou gemist vandaag op mirns zeker?
|
|
|
Goonie
|
Heerlijk weekend gehad en zeker lekker kunnen varen en ja het was weer ouderwets gezellig jongens. Was wel zootje op mirns maar ja er staan dan ook nog geen palen in het water..
Ben ook erg benieuwd naar de picas van Ansje. Maar die zullen vast nog online komen.
Klasse.
Ps, we zijn er achter gekomen... Ze heten dus eigenlijk Lidl Force.
|
|
|
reinb
Geen avatar
|
Platen van vandaag staan weer online (11:00 - 13:00) rbsfoto.nl
Grtz
Rein
|
|
|
Idefixe
|
Heel toevallig ben ik as dinsdag vrij ............. ( mooie foto's weer Rein )
|
|
|
|