|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
morgen edam avondsessie ? ben er denk ik om een uurtje of 6
Hans ,Ik ben er ook op Edam ,ben er alleen al om een uurtje of 15.00 uur .. het waait hier al goed in Amsterdam ,het kan weer een top middag worden... Gisteravond was het trouwens ook al erg goed er waren 4 kiters op Edam en heb heerlijk gevaren met mijn 9 mtr..
|
|
|
|
360
|
|
|
|
Idefixe
|
Lekker gevaren hoor! Morgen maar ff overdoen dan
|
|
|
360
|
Tom, morgen kan ik slechts kort dus morgen even van 13.00 tot 15.30 op Ijburg of muiderberg
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jipiejaheeeee wat een topmiddag op Enkhuizen... Heerlijk gekite met de 10 van 15 tot 19 uur und jetz ben ik gesloopt. Stomme klotelies van me....
|
|
|
onderaqua
|
Ik ga morgen in de polder van Waterland in een sloot knallen. weer es wat anders.
|
|
|
360
|
@ onder aqua. Das goed, maar wel even filmen en posten dan
|
|
|
onderaqua
|
ff iemand regelen die op de kant wil blijven staan om vogelaars weg te jagen.
|
|
|
onderaqua
|
Zag ik vanmiddag Frank met een hp op de dijk van Edam landden ?
|
|
|
Joystick
|
was echt super vandaag, helaas morgen weer werken.
|
|
|
onderaqua
|
Lig je al te slapen met je trainingspak op de bank,? Frank
|
|
|
@LaurenS
|
Hele week vrij ,dus even wezen buurten met de camera op zak naar blijburg en daarna Edam.Blijburg was niet echt chill.Om in het water te komen moet je wel door een heel kleine doorgang,met obstakels.Niet echt relaxed als het druk is Edam was ouderwets gezelliig,beetje ouweneelen en fotootjes schieten. En natuurlijk balen dat ik niet mag varen met die mega wind met blauwe lucht .
|
|
|
onderaqua
|
nog foto's geplaatst ?
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zo, vandaag toch weer ff lekker een uurtje meegepakt op Edam. Toen ik aankwam zoefde er net een kale bink onder een paarse Nemi 8 voorbij. Zal toch niet dat het..... Hé Hans, was weer gezellie!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey gerard was zeker lekker vandaag later werd de wind wat stabieler volgens mij heb nu de goede afstelling gevonden voor de nemi 8 peter en frank hebben nog foto's gemaakt ben benieuwd de razende beun op edammermeer
|
|
|
Retard
|
Top sessi Op Enkhuizen Gehad !! Lekker toeside gevaren Boardje Terrecht Wie mist er nog een pomp ?? pm me maar
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
morgen nog mensen in de avond naar medemblik ??
|
|
|
ricadelic
|
jep was super in enkhuizen vanavond!
|
|
|
Idefixe
|
pppfff zonnetje en wind.We gaan vandaag maar eens voor de 5e achtereenvolgende dag kitesurfen. Strakkies Enkhuizen
|
|
|
Joris
|
joojojo wie joent me over een uurtje op Edam???
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zag ik vanmiddag Frank met een hp op de dijk van Edam landden ?
Ja ,Tom ...voor het eerst in mijn 9 jarige kitecarriere een fout gemaakt en toen lag mijn kite op de dijk ,gelukkig stond Peter om mijn kite snel te pakken ,het liep goed af .. maar vanmiddag ben ik weer op Edam ,vanaf een uurje of 15.00 uur.. @ De Beun ..je filmpjes zijn mooi ,ik moet ze nog even monteren en dan post ik het wel..
|
|
|