|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Wij hebben toestemming van een boer op een weiland in Assendelft vlak bij de a9(kruising genieweg/ zeven maatweg), we zijn er geweest en het is een superlocatie voor NO. Vandaag was er helaas te weinig wind, dat probleem zal zicht morgen niet voordoen denk ik... Ik ben er rond 11.00 uur, het is groot genoeg voor meer liefhebbers.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hahaha Johan daar ligt een vliegtuig in dat veld zie ik op google maps Have fun daar , ik zoek het ff dichter bij huis op mits de omstandigheden niet te erg worden dan blijf ik lekker binnen.
|
|
|
Vinni
|
Morgen rond de 22 knopen is dat een beetje goed om te beginnen. Heb je met snowkiten een groter of een kleinere kite nodig als op het water.
vergis je daar niet in, je hebt bijna geen wind nodig om te snowkiten. Ik zou zo klein mogelijke kite pakken 7-tje is misschien al wel te groot bij 22 knopen in de sneeuw. En voorzichtig met je ventieltje. Dat valt dan ook wel weer wat mee. De eerste keer dat ik ging snowkiten stond ik met een 7m² in 27 knopen met vlagen boven de 30, en ik weeg maar 55kg. Hoe meer sneeuw hoe beter je kan aankanten. Het is misschien wat fijner om met minder wind te beginnen om het ff rustig te proberen, maar dat zat er voor mij niet in
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Wij hebben toestemming van een boer op een weiland in Assendelft vlak bij de a9(kruising genieweg/ zeven maatweg), we zijn er geweest en het is een superlocatie voor NO. Vandaag was er helaas te weinig wind, dat probleem zal zicht morgen niet voordoen denk ik... Ik ben er rond 11.00 uur, het is groot genoeg voor meer liefhebbers. Ik ben erbij!
|
|
|
xs2rogier
Geen avatar
|
Assendelft here we come!
blauwe volvo v40 tussen 11 en 12!
Gr. Rogier. (tot morgen)
|
|
|
RH
|
Ik kom ook wel (7m Dos is hopelijk niet te groot)
|
|
|
audi
|
VOOR MIJ WAAIT HET NU TE HARD (9 M WAROO)DUS IK KIJK MORGEN OF HET DAN BETER IS
|
|
|
bestwaroos
|
Wie o wie gaat waar en hoe laat morgen snowkiten in de omgeving van s'hout-enkhuizen-andijk?? Ik kom graag even kijken hoe dat gaat! Ook hoor ik graag als je nog een rag boardje hebt liggen!
|
|
|
audi
|
ik ben van plan morgen te snowkiten de locatie is hier boven beschreven
|
|
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
haha dank je! later zijn we naar een andere plek gegaan, daar was de wind veel beter! het was daar toch wel wat vlagerig! was de eerste keer voor mij. Morgen weer!!
|
|
|
arvidnl
|
nou hoef zelf de keuze niet meer te maken, egmond is afgelast.wel jammer maar morgen wel tijd dus om te snowkiten!!!haha. volg het topic op hanglos van kitecamps.als dat doorgaat ga ik daar naartoe en anders ergens anders in NH!
@teigetje: misschien is schoorl idd een betere optie, lekker vlak nu.....
|
|
|
Haring High Richardt
|
haha dank je! later zijn we naar een andere plek gegaan, daar was de wind veel beter! het was daar toch wel wat vlagerig! was de eerste keer voor mij. Morgen weer!!
Prachtig voor de eerste keer, Wordt het nog uitgezonden op tv Noord holland ??
|
|
|
|
|
Joris
|
Jo ziet er goed uit, wel een beetje weinig sneeuw. Misschien morgen beter.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Floris ik zag dat je hetzelfde board als ik heb, het lijkt wel of ik mijn bindigen niet goed krijg ik hou veel veel ruimte tussen de strap bij de hiel Ik heb ze al op de kleinste maat staan moet ik soms mijn voeten meer naar achter zetten. Waar gaan we morgen allemaal naar toe mannen.
|
|
|
bestwaroos
|
ik denk eraan om naar de vrouwenweg in noordbeemster te gaan....zie hanglos of anders een weiliandje langs de kust van het ijselmeer te pakken net voorbij Hoorn bij L'oasis
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Playa Assendelft is gesloten wegens gebrek aan sneeuw, ik ben dus op zoek naar een nieuwe locatie, liefst in de buurt van Hoorn. Iemand nog suggesties?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Playa Assendelft is gesloten wegens gebrek aan sneeuw, ik ben dus op zoek naar een nieuwe locatie, liefst in de buurt van Hoorn. Iemand nog suggesties?
balen dus :S, hier heeft het vannacht wel gesneeuw.. Maar ff kijken waar het nu wordt dus
|
|
|