Tim_GTS5
|
Dan wordt het vanaf nu ook drukker op Warder haha
|
|
|
@LaurenS
|
Handige jonguh die Frank , er is nauwelijks parkeerplek daar dus...
|
|
|
|
ditispablo
|
wa wa...is heel klote daar en verboden hoorde ik...
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Waar naar toe vandaag? Behalve St. Jorisbaai See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Graag foto's Herman anders geloven we je niet !
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Jaaahhaaah eeeenn, nieuwe kansen voor turtles en flipperz op HD format... @peewee... al wat rust weer in de tent (lees: darmstelsel) ??
|
|
|
PeeWee
|
OK, ga maar naar Enkie. See joes
|
|
|
|
|
mocem
|
Ik wacht wel weer op ZW. Ik ga nu niet meer rijden met die onweer opkomst.
|
|
|
PeeWee
|
In de ochtend was het even wachten op het windje, maar hij ging toch lekker aan. Ik heb heerlijk mijn strapless gypjes kunnen oefenen (up_kitesmiley)en lekker met de kleine golfjes op Enkie kunnen spelen. Later trok de wind nog even verder aan en daarom maar de twintip gepakt voor het betere spring en draaiwerk. Al met al een lekker dagje. See joes
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was zeker lekker en heerlijk warm in shorty , 22 km afgelegd totaal naar hoorn en weer terug
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer lekker op Edam ....de spot was wel weer super druk maar wat verder op het water was het goed te doen ... ik moes nog werken was pas laat 15.30 op Edam maar heb niets gemist .. de wind ging pas een om een uurtje of 16.00 aan en het was om 18.00 alweer afgelopen met de pret .....toch wel lekker gevaren..en net voor de regen weer thuis
|
|
|
Giertje
|
Wake up! Peter en Tim lekkker gedroomd? We hebben vanmiddag op Edam zitten te zonnen aan de dijk pas om een uur of 5 kwam er een beetje wind.
|
|
|
Guusz
Geen avatar
|
Was ook rond 4 uur bij Edam, leek in eerste instantie even minimaal, maar toen ging het wel waaien. Inderdaad tegen 6 uur zakte het weer in waardoor ik niet meer genoeg hoogte kon lopen en m'n vlieger maar in het water moest landen en oprollen en terug lopen... Denk dat er zeker nog een stuk of 5 anderen bij de dijk moesten landen...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wake up! Peter en Tim lekkker gedroomd? We hebben vanmiddag op Edam zitten te zonnen aan de dijk pas om een uur of 5 kwam er een beetje wind. Op Medemblik de hele middag gevaren vanaf 13.00u tot 18.00 uur met de 13.5, maar blijfe jullie alsjeblieft allemaal lekker bij Edam want het is hier ook lekker (te)druk. en de hele middag zonne op de dijk is ook heeeerlijk, het El Gouna gevoel Giertje
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ook op edam geweest, was er vanaf half 5. Windje was minimaal maar mooi om m'n backroll kiteloopjes te oefenen. Ze gaan best goed nu maar vanmiddag trok ik em wat groter en maakte een mooie klapper . Ook voor t eerst in Nederland in mijn boardshort gekite, was prima te doen, lekker warm zelfs. Wind ging er helaas wel snel uit.
|
|
|
@LaurenS
|
Wake up! Peter en Tim lekkker gedroomd? We hebben vanmiddag op Edam zitten te zonnen aan de dijk pas om een uur of 5 kwam er een beetje wind. Ja hoor lekker gedroomd hoezo,lekker gevaren met de 11 vanaf 13:00 tot een uur of 17:00. Zeker vanaf een uur of half 4 ging ie goed aan met 20 plus vlakbij Hoorn. Sorry Ger ,iets meer Noordelijk,meer wind gehad
|
|
|
Giertje
|
Ja ja soms heb je geluk en soms pech en dat laatste had ik dus.
|
|
|