|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
dan ga ik offtopic en dan gaat @loha flippen Hey zoek je mot?? Ken je krijge pestlaier... oh je, nee, da was Beuns slogan, blijman, ga toch loopen Nu t nog ff kan: Voor allen die ik nog niet t handje zelf kon schudden.... hierbij De allerbeste wensen en een heel gezond, liefdevol, blij, energiek en windrijk 2013!!
|
|
|
Fe®®y
|
@klaasie
|
|
|
|
Fe®®y
|
@ Daan, Nick kan je wel een foto Whattsappen
|
|
|
|
PeeWee
|
@Ger.
Mogelijk morgen middag naar Schellie (als werk en wind het toelaat).
See joes (morgen op het forum).
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zie ook mogelijkheden voor schell of wijk morgen(momenteel 20-24 knopjes op wijk),ik kijk de eventuele wind even aan...wellicht tot morgen Ger en Pjotr Werken is voor de dommuh, zekerrrr als er wind staat! ,dusch niet lulle maar kituh
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik weet het, ik weet het Peet, maar morgen gaat echt niet lukken. Veel plezier
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga ook maar aan het werk dadelijk,ga het niet redden met mijn lowend
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Gewicht bedoel je
oeeeeeeeh, hier is een populaire engelse terminologie voor die hier perfect op van toepassing is! Maar ik ga niet stoken hoor
|
|
|
@LaurenS
|
Gewicht bedoel je
Die is vals lange
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
oeeeeeeeh, hier is een populaire engelse terminologie voor die hier perfect op van toepassing is! Maar ik ga niet stoken hoor Gokje... E=MCkwadraat
|
|
|
|
Giertje
|
Peter ik ga nu richting schell. We zien het wel.
|
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Zo ff met Ger en twee andere kiters een nat pak gehaald op Schell. Was minimaal de wind, dus maar het 17m-tje ingezet.
Nu op naar de Oosten wind en de kou.
See joes
|
|
|
Giertje
|
Ja Peter het was niet veel maar ik heb toch wel lekker gevaren, geen spectakel.maar toch wel weel leuk als je op 8 januari al weer drie keer hebt gevaren. Ik heb net alles uit gespoeld en gedroogd in de centrifuge en het is nog heel gebleven ook. Ben nu klaar voor de vorstperiode. Laat er maar een pak ijs komen.
|
|
|