|
|
|
|
|
Fe®®y
|
morgen de spiertjes maar weer is op spanning brengen, ziet er beter uit dan vandaag.
|
|
|
@LaurenS
|
Haring naar zee, wind weg... Ga morgen ook maar ff als die haringhapper werkt , waait het tenminste op Wijk
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ben er morgen niet bij hoor Ries. mot badkamertje eruit slopen bij mijn schoonouders. Hoop het in 1 daggie te klaren, dan kan ik de dagen erna weer aan de bak.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Geef mij maar n voorhamer dan sta jij morgen voor de koffie aan t water, gheheh
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Wat een sesie, wat een sessie, na 4 weken niet varen moe je altijd rustig beginne...
was meer aan het downwinderen als hoogte lopen, jaaa heb hoogte gelopen met me wandelkaart
veul plezier morgen, als de wind nie inkakt.....
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vanavond naar de pinppong wedstrijd Nederland tegen Roemenie in ons dorpie, ongelofelijk Ik lees tussen de regels door "zuipuh tot me nek kraakt" Veul plezier morgen en overmorgen en daarna he.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Vanavond naar de pinppong wedstrijd Nederland tegen Roemenie in ons dorpie, ongelofelijk Ik lees tussen de regels door "zuipuh tot me nek kraakt" Veul plezier morgen en overmorgen en daarna he. Ries... maggi nog blij zijn dat t Nederland tegen Roemenië is en niet Rusland. Die drinken wodka als water... Dan zou de wedstrijd pas eggi beginnen Ries
|
|
|
the littleman
|
Wat word het nou??????wijk of ijmuiden!!!!!!! Ik kom morgen ook ff uitwapperen.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga morgen samen met een oude kitemaat naar IJmuiden, weer is wat anders dan Wijk... Uurtje of 11-12 aldaar
|
|
|
the littleman
|
Mooi ijmuiden it is!!! Ben er rond half 12
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb je geen werk meer patrick ?
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Kon dat maar, dat afbellen!! Ach, ik heb daarna tot woensdag de tijd . Vanaf juni ga ik deeltijd werken en zal ik regelmatig 2 weken vrij zijn na een trippie zie ik mijn meissie wat vaker enmijn zoontje en heb veeeeuuuullll meer tijd om te kiten komt dus allemaal goeeed!!
|
|
|
|