Voor ons zit het er helaas weer op maar het was weer een superfijne kite experience op Aruba.Fijne spot(lekker rustig,we stonden vaak met zijn tweeen op het water) ,alle dagen gevaren met goede constante wind voor de 9m2 Superrelaxte bevolking en goede restaurants ,kortom het was weer een droomreissie Vlakbij Boca Grandi is nu een kitepousada geopend dus het zal wel drukker gaan worden op de spot
Daarom. Nu valt hetnog eenigzins mee. Gaan gewoon ff, zal wel korte sessie wordenmaar wie weet valt het mee.. Mot er gewoon ff op. Klaassie vond het ook wel een oke plan. Ff spullen pakken, bammetje in mijn kanaal douwen, ff wachten tot Klaas klaar is en dan op naar Muiderberg
Met Oost naar Muiderberg .....apart,maar kan wel zie ik net ,volgens mij is het daar pas oke met NNW in de richting ,toch ...Ben ook vrij maar denk dat ik um nog ff skip vandaag en morgen en overmorgen en ......Viel spassss gastuh
Hij geeft ono op en volgens mij is dat nog net te doen toch? Geen zin om helemaal naar Enk of Medemblik te rijden. Als het niks is ben ik zo weer terug. Kan ook nog op Blijburg kijken anders. Moet er toch een keer weer aan geloven hoor Peet. Temperaturen worden niet veel beter....komt door de global afkoeling
Lekker daggie gehad op Muiderberg. Eerste twee sessietjes was het sinussen geblazen en totaal geen last van kou Laatste twee lekker gepowered gevaren, paar sprongetjes en een jumptransitie gemaakt , maar wel f&%king koude klauwen gehad . Al met al een lekker daggie en de jeuk is weer ff weg.
He Harinkie Ben je vrij weekenden van 6 of 13 april, gaan we nog heen als het waait, misschien een weekendje vrijdag tot zondag met de meiden er van maken bungalootje enzo je weet wel leuk zuipuh tot je nek kraakt lekker braken en meer van dat soort onzin