|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
anyways wanneer kunnen we gvd weer is een keer normaal varen hier in NL zonder warmhoudmiddelen .Anders plakken we er gewoon weer een vakantie tegenaan in een of ander warm oort,dit is toch niet normaal meer met die K uuu teeee oostenwind Bahhhhhh Volgens mij hebben wij jou tig keer gevraagd of je die wind en zon uit het verre westen mee wilde nemen Is nie gelukt nie Pe. Nahjah je ben niet de enige die van die kouw af wilt. Nog effies en de ijsberen lopen hier door de straten
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ach ja, gewoon op het dak met een imperial. Achterkleppie open voor mijn surfboardje en rijden met die handel. Ik rijd niet veel in die auto Jeroen. Mijn meissie rijdt er dagelijks in. Ik rijd in een ander bakkie. Daar douw ik altijd al mijn kitebende in. Aah ik heb een nog kleinere Volkswagen, de Up, daar knal ik ook gewoon mijn troep in Ik laat meestal zelfs de struts vol lucht zitten en rol hem dan op, en schuif heb dan zo in mijn auto, zodat ik hem thuis ook gewoon recht op kan zetten om te drogen Gaat prima met zo'n klein autotje.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Nou, wat een drama hè. Ben die kou nu echt zat SMS 2020 voor winter UIT.
|
|
|
@LaurenS
|
SMS 2020 voor winter UIT.
DONE , Vanaf aankomende dinsdag weer wat kansen om te varen met die verdampte oostenwind ,20-25 knopies bij een graadje of 6 ,ga die kans maar pakken ,het bloed kruipt waar het niet gaan kan
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik doe met je mee Peter alleen dan wel na het werk, als ik nog werk heb tenminste
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Vanaf aankomende dinsdag weer wat kansen om te varen met die verdampte oostenwind ,20-25 knopies bij een graadje of 6 ,ga die kans maar pakken ,het bloed kruipt waar het niet gaan kan 1x M'blik of andertmaal IJburg .... we zeggen DOOOOOEEEEENNNNNN!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Aankomende week ook maar 's avonds na 't werk. Edam/Warder/Ijburg, Medemblik is te ver rijden voor mij.
|
|
|
Tim_GTS5
|
En het sneeuwt hier weer...
|
|
|
FlyingHigh
|
Kom dinsdagmorgen om 6.25 uur terug uit Taipeeee, ff slapen dan en als ik wakker word kijken hoe ik mij voel. Waarschijnlijk knap K.., maar als het een beetje goed voelt ga ik ff op Ijburg varen . Maar goed, voorlopig dus nog in Taiwan
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
mooi........jij ook
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De dinsdag is alweer ingekakt en verschoven naar de donderrrrrdag,en nog geen westenwind binnen de 10 dagen voorspellingen.....AAAAARRRRRGGGGHHHHHH HHHHHHHH Op de lange termijnvoorspelling vanaf dinsdag 9 april westenwind. Nog effe doorbijten mannen Duszz als het meezit goede wind op de 13de voor het 10 jaar Kitehigh evenement Prettige Paas luitjes en hopelijk tot snel. Misschien vanmiddag effe naar Van de Berg........... uitverkoop, je mot wat he
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
sjonge sjonge gisterenavond bloed zweet en tranen gezien wat een tering programma nou begrijp ik waarom ik er nie bij pas zitten elkaar helemaal in hun reet allemaal bekenden die al jaren zingen en hun geld allang verdienen in de zangerij ze maken het kringetje rond allemaal handje klap tis 1 groot rotzooitje niks het gaat om nieuw talent het gaat erom om je vrienden erbij te halen en nog dieper in hun reet te zitten vooral die 2 kinderen van hazes nep amsterdammers ik zou me in mijn graf omdraaien als vader zijnde ben blij er nie bij te horen wat een bij elkaar geraapt zooitje blijf wel zingen in de badkamer JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA
gr debeun badkamer zanger
|
|
|