Haring High Richardt
|
Dat weet je toch op zondag Frank, hoe lang kom je er nou al ? Sterkte met je armen Petten 2 kites een van een Nederlandse Kite school en een van een hollandse kite school, top windje en zonnetje
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ik weet het Richard .....maar Petten ? op de webcam waren er vanmorgen geen kites te zien en volgens mij was de wind ook teveel Z.O voor Petten.. .. heb jij daar vandaag gevaren ? had het even hier vermeld dan was ik er ook weer heen gegaan .... Top locatie
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik weet het Richard .....maar Petten ? op de webcam waren er vanmorgen geen kites te zien Dat klopt vaart nooit iemand, dus dan zie je ze ook niet ook was er een viswedstrijd en dan moet je naar het officiele activiteiten, cq kite strand en daar staan geen webcams Ik heb zelf niet gevaren omdat alles al ingepakt is voor onze reis naar Sardinie morgen met de Kite Kings on tour http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=52546.25Ik heb gewandeld met mijn vrouw en het verbaasde me dat er maar 2 kites in de lucht hingen en die ook nog van een kite school waren, ongelofelijk
|
|
|
Giertje
|
Twee kiters op Petten! Een Haring en een Sok en die sjokken dan over het strand om hoogte te maken.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mot jij niet naar je bedje gier ? Het is bijna 18.00 uur weltruste
|
|
|
Giertje
|
Richard geniet er van op Sardinie. Ik hoop dat jullie voldoende wind krijgen.
|
|
|
|
|
bredo
|
dE WIND GING goed aan op zee!! LEKKER GEVAREN HELEMAAL KAPOT..
|
|
|
|
Idefixe
|
veel plezier Richard!
|
|
|
Eltimm
|
Top Gevaren op wijk, wind ging echt aan vanaf 17 of zo?
Richard: veel plezier op Sardinie, bezoek zeker Porto Pollo, ga daar s'avonds na 17 op de windsurfspot, dat is eigelijk de beste spot...
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hiihaa 2 dagen verlof genomen voor morgen en overmorgen, ga ik weer effe klooien op de Mako Duke
|
|
|
pewpew
|
Hiihaa 2 dagen verlof genomen voor morgen en overmorgen, ga ik weer effe klooien op de Mako Duke Doe je goed . Ik kan gelukkig donderdagmiddag
|
|
|
zwafra
|
Het waait nu redelijk volgens de windfinder zo, n 20 knp ..nog mensen naar Schellinkhout voor een ochtendsessie .. ... ik ben er om een uurtje of 10.00
|
|
|
gyttja
|
Nog mensen die naar wijk of ijmuiden gaan vandaag? Ik ben er denk ik rond een uurtje of 12-13:00
|
|
|
@LaurenS
|
Nog mensen die naar wijk of ijmuiden gaan vandaag? Ik ben er denk ik rond een uurtje of 12-13:00
Yep eerst nog ff wat dingetjes doen en dan rond 13:30 @ Wijk
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen rond 10:00 Wijk pier !
|
|
|
@LaurenS
|
Rij wel ff langs om je Kite op te laten Tim, daarna stap ik mijn bed in om daarna er ook weer op te gaan .... Vandaag ook weer genoten trouwens met de 10 , zon , warmte en golven ... Was velly nice
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo, dat was weer een daggie strapless op Schel, af en toe een gijpie rondgemaakt, de lol begint te komen pffffff
|
|
|
|
zwafra
|
Top ochtend op Schellie ,gezellig druk en een lekker windje ... Hopelijk morgenochtend nog zo.n sessie....
|
|
|
gyttja
|
Ijmuiden was top. Helaas heeft mijn net nieuwe woo sensor me in de steek gelaten. Nu weet ik nog steeds niet hoe hoog ik kom.
|
|
|