KiteShallow
|
Om ca. 15:30 uur was ik in Schellie. Een uur gekite met mijn 11 en TT, ging goed met waterige zonnetje. Het viel mee met mijn drysuit @Richard het is droog met mijn hulpmiddeltjes. Er waren een handje vol kiters, zo 5 personen en een wind surfer.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Lijkt hard genoegte waaien op wijk voor een lichtweer sessie. Mijn nieuwe f one trax een doop geven
|
|
|
pewpew
|
Lijkt hard genoegte waaien op wijk voor een lichtweer sessie. Mijn nieuwe f one trax een doop geven
F one trax? Oh wat dan?
|
|
|
|
PeeWee
|
Carbon versie weegt niks
Dat kan nie.
|
|
|
|
Eltimm
|
Carbon versie weegt niks
Ga je nog hoger, Henk!
|
|
|
@LaurenS
|
Zalig boardje Henk, hopen dat ie geen krak zegt...
|
|
|
TableTopje
|
Lekker hoor Henk! Wat heeft je daartoe doen besluiten? 2016 of 2017 model?
|
|
|
pewpew
|
Dat is pech, windvoorspellingen weg..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
2016 model , laatst paar rakkies op die van tobias gevaren en voelde wel goed aan vooral bij afzet voor de sprong kan je hem goed scherp aankanten. Alleen weer wind in zuiden van het land vandaag, dat is wel vaak zo laatste tijd
|
|
|
Repete
|
Vandaag prima @ Brouwersdam
|
|
|
|
Repete
|
Helaas niet
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dapper dat je gegaan bent, hagel en regen wisselden elkaar af. Wind viel ook tegen aan de meting te zien.
|
|
|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
Ik was ook op de Brouwersdam. Wind was daar vanochtend tot 13.30u heel goed aan. Tikte regelmatig de 28 knoopjes aan.. soms wel wat overpowered met mijn 11m drifter :-) Overigens was er ook een jonge zeehond in de golven kiters aan t spotten. Dook iedere x weer op in de kleine branding...
|
|
|
the littleman
|
Hey jullie zitten op de verkeerde afdeling
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Noord-Hollanders op de Brouwersdam, het moet niet gekker worden inderdaad.
|
|
|
Repete
|
Het is wel ver rijden inderdaad . Hopelijk de komende tijd weer op de homespot IJmuiden goede wind.
|
|
|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
Noord-Hollanders op de Brouwersdam, het moet niet gekker worden inderdaad.
Ben geen noord-Hollander, maar meestal wel op jullie mooie spots te vinden, maar ja dan mot er natuurlijk wel wind zijn ;-)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik hoor net dat het morgen een graadje of 5 is maar de gevoelstemperatuur ligt lager omdat er een stevig windje wordt verwacht Ut zal toch niet he
|
|
|
|
|
|