martijn
|
dude's, wat denken jullie wat het morgen gaat doen? Ik moet 's ochtends werken, alleen meeste sites geven in de ochtend wind af en daarna afnemend. Als dat zo is vraag ik nml. vrij.
|
|
|
|
d@ni
|
EDIT : op windguru zag ik het al voor vanavond, dat is nu naar beneden gesteld.
|
|
|
|
d@ni
|
Hier in Schiedam gaan de (boom)toppen aardig heen en weer, check de pagina van reddingsbrigade rockanje. Die zeggen nu 20knp op Hoek.
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
Ha eindelijk zit er voor uitgang in mijnkleine hernia lopen gaat steeds beter Hopelijk kan ik dan volgende week voorzichtig eens een poging gaan wagen
Werd er een beetje moe van de heletijd maar te moeten kijken hoe iedereen het had gehad op het water
C-ya @ the beach
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hier in Schiedam gaan de (boom)toppen aardig heen en weer, check de pagina van reddingsbrigade rockanje. Die zeggen nu 20knp op Hoek. klopt geen snars van.... metertje is kapot denk ik.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Hier in Schiedam gaan de (boom)toppen aardig heen en weer, check de pagina van reddingsbrigade rockanje. Die zeggen nu 20knp op Hoek. klopt geen snars van.... metertje is kapot denk ik. het metertje klopt misschien wel maar je moet wel goed kijken welke eenheid ze gebruiken, en dat is in dit geval km/uur. 20 km/uur = 10,8 knp = 5,6 m/s
|
|
|
martijn
|
wie morgen ochtend/middag ter heijde??
|
|
|
d@ni
|
Hier in Schiedam gaan de (boom)toppen aardig heen en weer, check de pagina van reddingsbrigade rockanje. Die zeggen nu 20knp op Hoek. klopt geen snars van.... metertje is kapot denk ik. met metertje klopt misschien wel maar je moet wel goed kijken welke eenheid ze gebruiken, en dat is in dit geval km/uur. 20 km/uur = 10,8 knp = 5,6 m/s Ja, das ook zo , my bad
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ha eindelijk zit er voor uitgang in mijnkleine hernia lopen gaat steeds beter Hopelijk kan ik dan volgende week voorzichtig eens een poging gaan wagen
Werd er een beetje moe van de heletijd maar te moeten kijken hoe iedereen het had gehad op het water
C-ya @ the beach
Ik zou gewoon even de kak ophouden als ik jou was. Als je je rug gaat forceren heb je er straks in het ergste geval je hele leven lang last van. En no hard fellings, maar als jij niet meer in staat bent om te werken door je rug niet de rust te geven die het nodig heeft, moet de rest van werkend Nederland jou brood verdienen. En dat dan alleen voor een uurtje kiten?? kan een heel zuur en duur uurtje wezen in jou geval.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Helaas ligt WSW eruit..die check ik toch het liefst.
Ik kan alleen morgenochtend...iemand zekerheid over meer dan 17 knopen wind? Windguru Pro?
|
|
|
|
martijn
|
zal morgen oostvoorne worden denk ik.
Rudo, wat gaat er met je kruisband gebeuren?
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
@donkey
ben momenteel halve dagen aan het werk omdat ik normaal zwaar werk doe werk in de hallen bouw maar werk nu op de werk plaats en met de rug gaat het een stuk beter en kan weer gewoon lopen doe het ook rustig aan en zie volgende week wel hoe en wat ik snap jou ook hoor met het forceren de arts zegt ook dat ik wel dingen moest gaan doen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zal morgen oostvoorne worden denk ik.
Rudo, wat gaat er met je kruisband gebeuren?
Ik heb een paar meter over, de ene helft zet ik op marktplaats en de andere helft gaat door de spaghetti... Helaas zal dit niet doorgaan want ze worden iedere dag korter. Dinsdag naar de orthopeed, om te kijken of ie er nog in kan touwtje springen. Hopelijk snel weer op het water!
|
|
|
Mriek
|
Sucks Rudo! Wel altijd een reservelijn bij je... Dan maar even wat goed nieuws: heb m'n huis!!! Heb een gat in de lucht gesprongen, met kite was ik zeker over de 10m gegaan. Vanaf augustus zo'n drie kwartier dichter bij de spots. I think I'm in heaven... Morgen half negen of nog vroeger present met hopelijk een niet al te grote kater...
|
|
|
|
|
hans
|
morgen toch ook maar naar het water want zondag word geloof ik al helemaal niks
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@Mriek! Welkom in Rdam alvast! Carpoolen!
Wie allemaal morgenvroeg? Ik ga voor SLufter rond 9 uur denk ik. Moet om 12 uur zeker wegrijden.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
morgen toch ook maar naar het water want zondag word geloof ik al helemaal niks Ik denk een verstandige keuze, Hans
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Mriek Gefeliciteerd met je nieuwe woonplaats! Dat betekend meer kiteuuren! Morgen vroeg ben ik op da sluf te vinden.... Wie nog meer???
|
|
|