Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heb jaren in midden-Duitsland gewerkt. Daar kregen mensen uit Oost-Europa jaren eerder een werkvergunning als in de rest van Europa (zoals nu). Als je mij al erg vindt praten, vraag het dan nooit een Duitser... Maar dit slaat echt alles, gewoon zo bot en grof geweld gebruiken. Waar halen ze het lef vandaan?
|
|
|
ozdakiteman
Gast
|
En al naar de wc geweest?H2H. Niet gewoon alles laten lopen zoals in je Wetsuit
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ja hoor, ben ik net ff klaar met scriptie shizzle..kakt de wind in:P njah misschien ook maar goed, bespaar ik weer ff wat brandstofkosten. Hakt er toch wel in, dat 3x per week kitesurfen..
|
|
|
|
R.B.
|
Wat zeg jij nou lau ik ben van plan nu te gaan rijden denk kijk eerst ff op kh dan naar de wind lees ik dit. Jij weet ook hoe je mensen blij kunt maken zeg haha
|
|
|
thomasr
|
R.b lekker gaan man! denk dat je nog een paar heerlijke uurtjes kan hebben!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
sorry robin, maar voor 7,9ms blijf ik thuis:( michiel, eerder wat ik vandaag op de planning had;) beetje vrije tijd per dag mag wel toch..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
R.b lekker gaan man! denk dat je nog een paar heerlijke uurtjes kan hebben! Ik wil niet minder blije berichten gaan verspreiden, maar de wind is nu al gezakt naar 8,0 m/s (Lauw was me net voor ) Idd Lauw, zo plan ik ook mijn werk. Maar in de zomerperiode heb ik het toch ontzettend druk. Ga maar een droogpakje aanschaffen, in de herfst, winter en lente weer extra veel knallen... au, wat heb ik een spierpijn van dit beul en hak weekend
|
|
|
|
Mriek
|
whahah mriek, generalisatie zit in de natuur van de mens (en het zou hypocriet zijn als jij ontkent nooit te generaliseren).
Desondanks moet ik michiel gelijk geven, heb het een beetje gehad met al dat pleuris tuig in ons land.. Ik zie geen toegevoegde waarde, zonder dat ze ons klauwen met geld kosten..
Ik ontken inderdaad nooit te generaliseren En verder kunnen we daar uren, dagen, jaren over discusiëren en daar gaan we toch nooit uitkomen. Dus voortaan hou ik gewoon m'n mond bij dit soort dingen. We hebben wel wat beters te doen!
|
|
|
jesse.
|
yooo, klas het ook net. egtt niet normaal wat die gasten idd. hebben gedaan. Lijkt me vreselijk om een dikke mep in je gezicht, en nog onderwater.. w0w! Kzat even te plannen... Kga morgen naar het strand, dus ik dacht als ik langs HvH rij kan ik gelijk me nieuwe Mayhem ophalen!!! Beter nieuws! Me moeder vroeg hoe dat strand daar was en als je er beetje bij kan pakeren, meestal gaan we naar B`dam, dus wat zijn de grootste verschillen? khoor het!! thnxx..
|
|
|
Mriek
|
Yo Jesse, relaxt een nieuwe kite. 't is toch wel een kleine maat he?
|
|
|
thomasr
|
Jo jesse, bel tijn even die komt er wel eens! en zeg ff wat terug op msn dude lekker man nieuwe kite!!
|
|
|
R.B.
|
lekker dan ben niet gegaan maar nu staat ie alweer over de 9 m/s. @jesse hvh kun je dicht bij het water parkeren alleen wel betaald. Of je blijft tot na 20uur want dan mag je weer zo wegrijden. Verder heeft hvh ten opzichte van bdam meer stroming een echte branding en het is er snel diep. Tevens word er gewaarschuwd voor een sterke onderstroming. Maar behoudens al deze k ut omstandigheden is het er kwa kiters lekker rustig. Alleen met mooiweer veel badgasten. Maar leuke keuze die kite
|
|
|
hengelooooos
|
@ h2h, mijn kite is weer gefixed, zat een klein gaatje in LE en een scheurtje op een naad. Dat viel gelukkig mee! Heb alleen vier vingers gekneusd toen ik de bar probeerde te grijpen, maar heb er nog 6 over om mee te kiten! En trouwens, een best ding die 11m zeeko van je in die wind! Respect! @ michiel zijn vader, bedankt voor je hulp en het toch nog een beetje zand op mijn kite gooien! Zal nooit meer zo stom zijn, en de volgende keer, als michiel weer de bar van zijn 7m vergeet , begraaf die kite maar! Latex...
|
|
|
El Banditos
|
is HVH beetje te vergelijken met Rockanje of niet?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zo heb even een foto gemaakt, heeft iemand nog een kitebar te leen?
|
|
|
El Banditos
|
shit man, hoe krijg je dat nou voor elkaar??
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
shit man, hoe krijg je dat nou voor elkaar??
Vraag ik me ook af? Draaide een loop met mn 10m2 in stevige wind en knak.
|
|
|
El Banditos
|
serieus? dat mag toch niet gebeuren. Blij toe dat je niet op een metertje of 6 boven het water hing, of wel?
Ik hoop voor je dat het nog een garantiekwestie is, maar wel schandalig dat een bar zo kan breken. Had ik echt nooit verwacht.
|
|
|
thomasr
|
Had ik echt nooit verwacht.
In de handen van Leon is het wel een verhaal apart maar alsnog zou hij inderdaad niet mogen breken..
|
|
|
Zeeko52
|
@H2H Bedankt. Zo te zien komen er nog genoeg winddagen aan.
@ Hengelooooooooos. Graag gedaan. Ik laat er de volgende keer wel een kuub zand opgooien. Gelukkig valt de schade mee.
|
|
|
El Banditos
|
@leon, weet niet of je er iets aan hebt, maar mijn broer heeft misschien van de week zijn nieuwe bar binnen dus weet niet of je interesse hebt in een SS TD2 bar? Geen idee of het allemaal past.
|
|
|