Spoon
|
ik wil ook snel weer varen..
heb een revive boardje te testen..
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik ben Zaterdag vrij en ga naar Scheveningen (NK). Mischiend at ik nog een kitesessie eruit kan gooien inderdaad
|
|
|
Jeroen89
|
Hey ik zat te denken om morgenochtend voordat ik moet werken nog een paar uurtjes te kiten ( JA ik heb het heel hard nodig). Nu moet ik werken in Den-Haag dus ik wou scheveningen een bezoekje brengen. Ik heb alleen nog nooit op scheveningen gekite dus was benieuwd waar je precies mag kiten. (is dit alleen thv het jumpteam), en wat voor spot het verder is.
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Beste kiters uit Rotterdam en omstreken.. aangezien er toch geen wind is...
Heb ik een off-topic vraagje, beetje zonde om er een heel topic voor te starten. Ik overweeg om bij een nederlandse kiteshop 2 nieuwe torch 2010 en 1 bar te kopen. Nu is de eerste vraag hoeveel korting zou ik kunnen krijgen/wat is een goeie prijs? Ten tweede welke maten zijn goed voor mij? Ben 75kg en zat te denken aan de combo 11m en 8m.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heb ik een off-topic vraagje, beetje zonde om er een heel topic voor te starten. Ik overweeg om bij een nederlandse kiteshop 2 nieuwe torch 2010 en 1 bar te kopen. Nu is de eerste vraag hoeveel korting zou ik kunnen krijgen/wat is een goeie prijs? Ten tweede welke maten zijn goed voor mij? Ben 75kg en zat te denken aan de combo 11m en 8m.
15% korting en 11-8 is perfect, niks meer aan doen.
|
|
|
sjorsie
|
nou de slufter was gewoon nog open...vorige week schijnt tie 1dag dicht te zijn geweest!ben tog nog even wezen varen,waren een mannetje of 8 bezig ook wel es fijn ,.....
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
ga je torch`s varen, wooooow ziek. Dan gaan die Best kites er dus uit! die '10 torch zien er wel ziek uit man, khoop dat je er veel plezier mee gaat beleven! Ga je trouwens deze week nog een keer naar het strand na 2/3uur?
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
oké, 11-8 is de combo!!!
@Jesse: Heb al de 7m met bar verkocht, kan dus niet varen op het moment. Zordra de nieuwe kites in da house zijn ga ik lekker kiten en kan je meerijden hoor!
|
|
|
Ondabeach
|
[en niet te vergeten de Grieks Uiteinden! Leer ik op mijn leeftijd toch nog wat.... kiten op z'n Grieks.. Doet zeer volgens mij
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ggdjsllab (mompel, mompel), wat een k#t voorspellingen voor vandaag.....
|
|
|
Zeeko52
|
Waar is de wind? Heb ik net vanmiddag vrijgenomen. Da's ook mooi.
|
|
|
Spoon
|
ggdjsllab (mompel, mompel), wat een k#t voorspellingen voor vandaag..... gaat t, oscar?
|
|
|
El Banditos
|
wat een kl*te voorspellingen weer allemaal zeg, pfffffff
|
|
|
|
Spoon
|
jongens, jongens, rustig..... zaterdag wordt nucleair
ja maar ron... ik moet zaterdag werken
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
jongens, jongens, rustig..... zaterdag wordt nucleair
ja maar ron... ik moet zaterdag werken neem ontslag, f*ck it.
|
|
|
Spoon
|
neem ontslag, f*ck it.
mag ik dan bij jou werken?
|
|
|
|
|