Jarno
Geen avatar
|
Mooi board rond, net als rudo ben ook ik erg benieuwd!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
woot, lekker dagje Sluf hoor begon om 1100 rond de 20 knopen 1500 was het toch ff rond de 30
Lekker aan de 10 gehangen, sup!
|
|
|
Mr the Emperor
|
Lekker hoor....... Vandaag de 1e sessie van 2010. Moet zeggen dat ik da Sluftah wel wat choppie was. En waar is in verdesnaam dat poeltje gebleven?
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Pfff was idd lekker op de sluf volledig uit elkaar getrokken met mijn 12 m2. In het begin van de middag ging het goed maar later was het echt aanpoten maar goed had ook geen zin om mijn 9 op te pompen. Wel dikke air gescoord zo @ Jochem aangenaam.......nog een lekkere sessie gehad??
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ Ron Heb je samen met je board i bed gelegen want ik ben je op het water niet tegen gekomen?? Zonde ook om zo'n nieuw boardje gelijk vuil te maken trouwens
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
het was echt super weer vandaag!
lekker op rockanje geweest, was niet heel erg druk, op de slufter zag het er van een afstand drukker uit! echt een top daagje!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Aangenaam Hijo!
Eerste halfuur was wel lekker, maar daarna ontstond al snel de welgevreesde Slufter-hoogwater-klotsbak.....snel uit met de pret...ging ook echt voor geen meter in die rotzooi...maar goed...ff uurtje bezig geweest...
|
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Was een top middag, zeker toen het water nog niet al te hoog was.
Wordt wel moe van dat hoogwater. Na 2 uur kiten zat ik er al aardig door heen, maar een biertje en een bak chinees doen wonderen.
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
@ bezemsteel...........
hoe was rockanje ??? choppy of viel het mee ???
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ bezemsteel...........
hoe was rockanje ??? choppy of viel het mee ???
was zeer goed te doen! lekkere konstante wind weinig mensen, dus zeeen van ruimte:P
|
|
|
martijn
|
Lekker windje vandaag! baalde achteraf toch dat ik alleen mn 11 had meegenomen.. Alleen wel jammer dat het zo choppy was !
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ Ron Heb je samen met je board i bed gelegen want ik ben je op het water niet tegen gekomen?? Zonde ook om zo'n nieuw boardje gelijk vuil te maken trouwens Collega is ziek dus kon helaas donderdag en vrijdag niet.
|
|
|
surfing28
|
@ Ron Heb je samen met je board i bed gelegen want ik ben je op het water niet tegen gekomen?? Zonde ook om zo'n nieuw boardje gelijk vuil te maken trouwens Collega is ziek dus kon helaas donderdag en vrijdag niet. En vandaag waait het minimaal
|
|
|
|
richard
|
Gister met m'n bedrijf een teamdag gehouden. Dank namens de mannen aan het team van Skylimit (Iwan, Ed en Ivy) voor de verzorging van de kite challenge. De boyz vonden het te gek. (Al heeft Ab nog last van z'n vrij val die die opving met z'n linker ribbenkast.)
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
okee nu begin ik me te voelen zoals iedere werkende zich afgelopen jaren moet hebben gevoeld. Is het weekend geen wind..gadverr:(
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
inderdaad michiel, had gister nog wel kunnen gaan, maar zuid en hoog en sluf is geen topper:(
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
inderdaad michiel, had gister nog wel kunnen gaan, maar zuid en hoog en sluf is geen topper:(
Ook die mening delen we nog. Ik kon uberhaupt niet, anders had ik wel gaan kiten, maar niet op Slufter. Misschien morgenmiddag, maar ik acht de kans daarop erg klein.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
okee nu begin ik me te voelen zoals iedere werkende zich afgelopen jaren moet hebben gevoeld. Is het weekend geen wind..gadverr:(
Now that is how psycological warfare feels like........... ik heb nog beetje troost, kan vanmiddag mijn nieuwe rosplank halen. kan ik er in ieder geval mee slapen!
|
|
|