|
ronny
|
lekkere loop sessie op autostrand heerlijk
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wie heeft er morgenochtend 09:00 uur met hoog water nog meer zin in een sessie op de Slufter mits het een beetje redelijk weer is? Geen zin om daar in mijn eentje te staan... Lekker rustig in de poel dan.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Je zal vast niet in je eentje staan.
Ik ga wellicht die kant op, maar weet het nog niet zeker. Misschien wel Dam of Neeltje ofzo.
|
|
|
LennardK
|
T scheelde aanzienlijk met de loop afstand vanaf de water kant met laagwater. Ben je nu weer in de blubber gaan staan dan? ;-)
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
T scheelde aanzienlijk met de loop afstand vanaf de water kant met laagwater. Ben je nu weer in de blubber gaan staan dan? ;-) neuh... ben vanaf de waterkant op mn reet gaan glijen tot aan het droge zand. Met laag was dat best een eind. Lopen had geen zin over het slib... de wind was gewoon veelste hard voor de 10.
|
|
|
|
ronny
|
zo dan
|
|
|
|
|
|
ronny
|
Ik ben er 9:07
|
|
|
|
|
|
|
|
tgroot
|
Wie gaat er morgen?
zeker, maar waar ?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Vanaf twaalf uur dikke stormvloed, dam is dan ook mooi vlak. Slufter geen klotsbak als het te hoog komt?
|
|
|
geloof68
|
Kom maar met die camper naar de Bdam Ronald, dan kunnen we ons erachter omkleden.
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Wat een heerlijke dag vandaag op Sluf! Poel en 3 man! Zon erbij ,lijkt wel zomer.
|
|
|
HuibN
|
Balen. Sta aan de kant met dat mooie weer Vorige week vrijdag met mijn volle gewicht op de punt van bar gevallen. Gekneusde rib
|
|
|