welk board voor is het beste voor mij???(geen beginner)

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Mei 31, 2007, 15:48:40
edit2Rapporteer  
ik wil graag 'n nieuw board hebben omdat m'n huidige board bijna geen flex heeft en dat toch wel 'n aanslag op m'n knieen is.
mijn stijl is in 1 woord bigair.
ik hou van hoog en soms nog hoger.
ik weeg 'n tikkie onder de 100kg en zoek eigenlijk ook iets waar ik goed hoogte mee kan lopen.
ik heb de demon al 'ns geprobeert maar die is niet echt goed voor hoogtelopen,verder wel 'n heel fijn board trouwens.
kan dit alles met 1 board of moet ik er toch echt 2 hebben dan???
o ja ik heb maat 46 van shoenmaat(dat kan nog wel 'ns 'n probleem zijn)
en ik vaar raven2 16 12 9
TijN

Antwoord #1 Mei 31, 2007, 16:42:53
edit2Rapporteer  
Melv waarom geen 666 Huh 135 ofzo je hebt zelfs uitleg gehad van Mark Shinn (grinnik_kitesmiley)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #2 Mei 31, 2007, 16:53:21
edit2Rapporteer  
Melv waarom geen 666 Huh 135 ofzo je hebt zelfs uitleg gehad van Mark Shinn (grinnik_kitesmiley)
omdat mij verteld is dat deze niet zo veel flex heeft.
was mark ff vergeten tevertellen....
en ik vind de shinn teduur!
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #3 Mei 31, 2007, 17:03:39
edit2Rapporteer  
ehm chemical krympton  is onbekend board maar wel dope:| en flex tot de bone of je moet van naakte vrouwen en batwing designs houden dan heb ik er nog een voorje:P
Langbeest

Antwoord #4 Mei 31, 2007, 17:03:42
edit2Rapporteer  
Spleene Rip Plus voor jou gewicht
Loopt hoogte als de ziekte en heeft heerlijke flex.
Ik vind de voetbanden wel erg lekker maar dat is persoonlijk. ThumpsUp
milamber

Antwoord #5 Mei 31, 2007, 17:35:23
edit2Rapporteer  
bijna hetzelfde gewicht en voetmaat (iets lichter alleen Smiley) Heb de 666 van 2007 aangeschaft. 132 cm lang, echt helemaal geweldig wat mij betreft!
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #6 Mei 31, 2007, 17:45:06
edit2Rapporteer  
De krympton

* G-10 fins
* EVA Grab handle
* EVA 3D Pads
* Wide adjustable assymetrical footstraps (Neoprene)

en de Viper

Batwing (L)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #7 Mei 31, 2007, 17:55:08
edit2Rapporteer  

persoonlijk vind ik de footpads helemaal niets!(voor mij)
VincentC

Antwoord #8 Mei 31, 2007, 18:11:39
edit2Rapporteer  

Thorn3, Nobile 666 is ook prima qua flex, Spleene Rip's, Kiteloose boardjes, Jaime Pro etc. etc. etc.

@NLK
Die Cyclone boardjes is gewoon china-meuk maar je vraagt er A-Merk prijzen voor?? loser schater
benjamin
Gast
Antwoord #9 Mei 31, 2007, 18:20:44
edit2Rapporteer  
 kijk even in de 2de hands heb daar een kiteboardcustom staan die is gebaseerd op een
demon hij is 125 en net iets breder lekkereflex en een concaaf 2006 fone pads ik heb ook knie problemen gehad
en dit boardje land perfect voor de knietjes hij is te testen in hvh

suc6
Myzrael
Gast
Antwoord #10 Mei 31, 2007, 18:58:47
edit2Rapporteer  

Thorn3, Nobile 666 is ook prima qua flex, Spleene Rip's, Kiteloose boardjes, Jaime Pro etc. etc. etc.

@NLK
Die Cyclone boardjes is gewoon china-meuk maar je vraagt er A-Merk prijzen voor?? loser schater

China meuk? Is toch echt custom uit Zuid Afrika voor zover ik heb gezien.
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #11 Mei 31, 2007, 19:03:02
edit2Rapporteer  

@NLK

hahah powned Smiley
omdat t ombekend is wil t niet zeggen dat t slecht is Wink
VincentC

Antwoord #12 Mei 31, 2007, 19:24:19
edit2Rapporteer  

@NLK

Een Custom? Ziet eruit als China meuk, ben je flink genaaid met je custom.  loser
Maar anyway, je zit WEER reclame te maken voor je eigen zooi, als je dat wilt doen neem je maar een advertentie want Melvin zit echt niet te wachten op Z-Merk boardjes  ListenToMe
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #13 Mei 31, 2007, 20:27:12
edit2Rapporteer  

@NLK

Een Custom? Ziet eruit als China meuk, ben je flink genaaid met je custom. loser
Maar anyway, je zit WEER reclame te maken voor je eigen zooi, als je dat wilt doen neem je maar een advertentie want Melvin zit echt niet te wachten op Z-Merk boardjes ListenToMe

Tjah Smiley
hoezo eigen Zooi als 5 andere winkels het zouden verkopen dan zou t geen probleem zijn *zucht*
als ik zeg naish strubbie dan zeg je toch ook niks niemand zegt dat je ze bij mij moet kopen dat maak jij er van zeg alleen dat t een goed board is
thats all
Buur

Antwoord #14 Mei 31, 2007, 20:37:19
edit2Rapporteer  
Kom een keer de boards van F-one testen op de testtour, dan hoef je niet af te gaan op verhalen van iemand anders. En pak dan even de Trax 135 bij 39 of de nieuwe skate, die is er voor overpowerd varen... en bigair's zijn overpowerd een stuk makkelijker...
kijk even op fone.nl voor de TestTour data.
DaanD

Antwoord #15 Mei 31, 2007, 21:58:14
edit2Rapporteer  
Die Cyclone boardjes (custom SA) daar vaarde Nick Jacobsen eerst ook mee.

Kijk anders eens naar een Carved Imperator of Brunotti Pro-x 2007

Comfortabele pads+straps voor maatje 46 zijn toch wel de Liquid Force Luxury kit (120 eu). Of de Best Hover 2007 pads (40 eu) met Mystic adjustable strap (20 eu).
torchjelle

Antwoord #16 Mei 31, 2007, 22:10:35
edit2Rapporteer  
waarom geen brunotti pro-x 130 bij 40 ofzo kan je heel goed hoogte meelopen
VincentC

Antwoord #17 Mei 31, 2007, 22:27:51
edit2Rapporteer  
waarom geen brunotti pro-x 130 bij 40 ofzo kan je heel goed hoogte meelopen

2006 of 2007? 2006 moet je echt niet hebben, boardje (vind ik zelf) vaart voor een freestyler absoluut niet lekker en de landingen zijn echt HARD ermee (plus dat die brunotti bindingen nou niet echt fijn zijn imo)
Joel

Antwoord #18 Mei 31, 2007, 22:28:55
edit2Rapporteer  
Hey Melvin,

Volgende keer op Mirns moet je mn Naish Thorn 132 (2006) es proberen. Heerlijk boardje wat volgens mij aan al je wensen voldoet. Ik neem aan dat de 2007 alleen maar beter geworden is.
Idefixe

Antwoord #19 Mei 31, 2007, 22:35:38
edit2Rapporteer  
Vaar zelf met de Brunottie pro X 2006. Ervaar de bindingen nu als prettig. Moet er wel bij zeggen dat ik lang gezocht heb naar een "prettige stand" en ik denk dat dat ook heel persoonlijk is en ook erg afhankelijk is van je vaarstijl. Houten kern: wat zwaarder dan de meeste boardjes met dezelfde afmetingen en ikzelf ervaar het board als knetterhard. Niet echt een aanrader voor als je last hebt van je knieën dus......
en hoogte lopen: tja dat doet tie als een trein.
VincentC

Antwoord #20 Mei 31, 2007, 22:39:39
edit2Rapporteer  
Hey Melvin,

Volgende keer op Mirns moet je mn Naish Thorn 132 (2006) es proberen. Heerlijk boardje wat volgens mij aan al je wensen voldoet. Ik neem aan dat de 2007 alleen maar beter geworden is.

Pcies, Melvin moet gewoon de Naish Thorn3 131x39 gaan varen, sluit mooi aan bij zijn andere Naishzooi ook nog eens  (grinnik_kitesmiley)
SjaarD

Antwoord #21 Mei 31, 2007, 23:05:29
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=25279.0

Deze maar dan bijvoorbeeld in 132 of nog groter. Dingen hebben supergoeie low-end, lekkere flex (2006 model had nog meer flex) en hoogte lopen gaat top!
De nieuwe straps die erop komen, kun je in 3 maten (S, M en L) bestellen zodat het met jouw schoenmaat geen probleem is....
Sjemmel

Antwoord #22 Mei 31, 2007, 23:25:17
edit2Rapporteer  
Naish thorn lijkt me ook een fijne optie Melvin! Heb je een retegeil setje (grinnik_kitesmiley) Weet alleen niet of die wel fijn is voor de knietjes
VincentC

Antwoord #23 Juni 01, 2007, 00:18:31
edit2Rapporteer  
Naish thorn lijkt me ook een fijne optie Melvin! Heb je een retegeil setje (grinnik_kitesmiley) Weet alleen niet of die wel fijn is voor de knietjes

100% goedgekeurd voor de knietjes  ThumpsUp
Enige probleem zijn de bindingen, meneertje Melvin heeft te grote poten en op de KBO bleek dat die pads niet passen, maar is het niet zo dat naarmate het boardje groter wordt de pads dat ook worden?
prokiter

Antwoord #24 Juni 01, 2007, 00:22:57
edit2Rapporteer  
Heyy,

Mischien is het een iedee om er eentje te laten bouwen door een zelfbouwer.

Zijn nu ergug goede hier op het forum en ze kunnen hem helemaal zo maken hoe jij wilt...!!!! Joepie

Greetings...Pro KIter.... (hangloose_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.