TijN
|
Melv waarom geen 666 135 ofzo je hebt zelfs uitleg gehad van Mark Shinn (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Melv waarom geen 666 135 ofzo je hebt zelfs uitleg gehad van Mark Shinn (grinnik_kitesmiley) omdat mij verteld is dat deze niet zo veel flex heeft. was mark ff vergeten tevertellen.... en ik vind de shinn teduur!
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
ehm chemical krympton is onbekend board maar wel dope:| en flex tot de bone of je moet van naakte vrouwen en batwing designs houden dan heb ik er nog een voorje:P
|
|
|
Langbeest
|
Spleene Rip Plus voor jou gewicht Loopt hoogte als de ziekte en heeft heerlijke flex. Ik vind de voetbanden wel erg lekker maar dat is persoonlijk.
|
|
|
milamber
|
bijna hetzelfde gewicht en voetmaat (iets lichter alleen ) Heb de 666 van 2007 aangeschaft. 132 cm lang, echt helemaal geweldig wat mij betreft!
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
De krympton * G-10 fins * EVA Grab handle * EVA 3D Pads * Wide adjustable assymetrical footstraps (Neoprene) en de Viper Batwing (L)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Spleene Rip Plus voor jou gewicht Loopt hoogte als de ziekte en heeft heerlijke flex. Ik vind de voetbanden wel erg lekker maar dat is persoonlijk. persoonlijk vind ik de footpads helemaal niets!(voor mij)
|
|
|
VincentC
|
Spleene Rip Plus voor jou gewicht Loopt hoogte als de ziekte en heeft heerlijke flex. Ik vind de voetbanden wel erg lekker maar dat is persoonlijk. persoonlijk vind ik de footpads helemaal niets!(voor mij) Thorn3, Nobile 666 is ook prima qua flex, Spleene Rip's, Kiteloose boardjes, Jaime Pro etc. etc. etc. @NLK Die Cyclone boardjes is gewoon china-meuk maar je vraagt er A-Merk prijzen voor??
|
|
|
benjamin
Gast
|
kijk even in de 2de hands heb daar een kiteboardcustom staan die is gebaseerd op een demon hij is 125 en net iets breder lekkereflex en een concaaf 2006 fone pads ik heb ook knie problemen gehad en dit boardje land perfect voor de knietjes hij is te testen in hvh
suc6
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Spleene Rip Plus voor jou gewicht Loopt hoogte als de ziekte en heeft heerlijke flex. Ik vind de voetbanden wel erg lekker maar dat is persoonlijk. persoonlijk vind ik de footpads helemaal niets!(voor mij) Thorn3, Nobile 666 is ook prima qua flex, Spleene Rip's, Kiteloose boardjes, Jaime Pro etc. etc. etc. @NLK Die Cyclone boardjes is gewoon china-meuk maar je vraagt er A-Merk prijzen voor?? China meuk? Is toch echt custom uit Zuid Afrika voor zover ik heb gezien.
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
Spleene Rip Plus voor jou gewicht Loopt hoogte als de ziekte en heeft heerlijke flex. Ik vind de voetbanden wel erg lekker maar dat is persoonlijk. persoonlijk vind ik de footpads helemaal niets!(voor mij) Thorn3, Nobile 666 is ook prima qua flex, Spleene Rip's, Kiteloose boardjes, Jaime Pro etc. etc. etc. @NLK Die Cyclone boardjes is gewoon china-meuk maar je vraagt er A-Merk prijzen voor?? China meuk? Is toch echt custom uit Zuid Afrika voor zover ik heb gezien. hahah powned omdat t ombekend is wil t niet zeggen dat t slecht is
|
|
|
VincentC
|
Spleene Rip Plus voor jou gewicht Loopt hoogte als de ziekte en heeft heerlijke flex. Ik vind de voetbanden wel erg lekker maar dat is persoonlijk. persoonlijk vind ik de footpads helemaal niets!(voor mij) Thorn3, Nobile 666 is ook prima qua flex, Spleene Rip's, Kiteloose boardjes, Jaime Pro etc. etc. etc. @NLK Die Cyclone boardjes is gewoon china-meuk maar je vraagt er A-Merk prijzen voor?? China meuk? Is toch echt custom uit Zuid Afrika voor zover ik heb gezien. Een Custom? Ziet eruit als China meuk, ben je flink genaaid met je custom. Maar anyway, je zit WEER reclame te maken voor je eigen zooi, als je dat wilt doen neem je maar een advertentie want Melvin zit echt niet te wachten op Z-Merk boardjes
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
Spleene Rip Plus voor jou gewicht Loopt hoogte als de ziekte en heeft heerlijke flex. Ik vind de voetbanden wel erg lekker maar dat is persoonlijk. persoonlijk vind ik de footpads helemaal niets!(voor mij) Thorn3, Nobile 666 is ook prima qua flex, Spleene Rip's, Kiteloose boardjes, Jaime Pro etc. etc. etc. @NLK Die Cyclone boardjes is gewoon china-meuk maar je vraagt er A-Merk prijzen voor?? China meuk? Is toch echt custom uit Zuid Afrika voor zover ik heb gezien. Een Custom? Ziet eruit als China meuk, ben je flink genaaid met je custom. Maar anyway, je zit WEER reclame te maken voor je eigen zooi, als je dat wilt doen neem je maar een advertentie want Melvin zit echt niet te wachten op Z-Merk boardjes Tjah hoezo eigen Zooi als 5 andere winkels het zouden verkopen dan zou t geen probleem zijn *zucht* als ik zeg naish strubbie dan zeg je toch ook niks niemand zegt dat je ze bij mij moet kopen dat maak jij er van zeg alleen dat t een goed board is thats all
|
|
|
Buur
|
Kom een keer de boards van F-one testen op de testtour, dan hoef je niet af te gaan op verhalen van iemand anders. En pak dan even de Trax 135 bij 39 of de nieuwe skate, die is er voor overpowerd varen... en bigair's zijn overpowerd een stuk makkelijker... kijk even op fone.nl voor de TestTour data.
|
|
|
DaanD
|
Die Cyclone boardjes (custom SA) daar vaarde Nick Jacobsen eerst ook mee.
Kijk anders eens naar een Carved Imperator of Brunotti Pro-x 2007
Comfortabele pads+straps voor maatje 46 zijn toch wel de Liquid Force Luxury kit (120 eu). Of de Best Hover 2007 pads (40 eu) met Mystic adjustable strap (20 eu).
|
|
|
torchjelle
|
waarom geen brunotti pro-x 130 bij 40 ofzo kan je heel goed hoogte meelopen
|
|
|
VincentC
|
waarom geen brunotti pro-x 130 bij 40 ofzo kan je heel goed hoogte meelopen
2006 of 2007? 2006 moet je echt niet hebben, boardje (vind ik zelf) vaart voor een freestyler absoluut niet lekker en de landingen zijn echt HARD ermee (plus dat die brunotti bindingen nou niet echt fijn zijn imo)
|
|
|
Joel
|
Hey Melvin,
Volgende keer op Mirns moet je mn Naish Thorn 132 (2006) es proberen. Heerlijk boardje wat volgens mij aan al je wensen voldoet. Ik neem aan dat de 2007 alleen maar beter geworden is.
|
|
|
Idefixe
|
Vaar zelf met de Brunottie pro X 2006. Ervaar de bindingen nu als prettig. Moet er wel bij zeggen dat ik lang gezocht heb naar een "prettige stand" en ik denk dat dat ook heel persoonlijk is en ook erg afhankelijk is van je vaarstijl. Houten kern: wat zwaarder dan de meeste boardjes met dezelfde afmetingen en ikzelf ervaar het board als knetterhard. Niet echt een aanrader voor als je last hebt van je knieën dus...... en hoogte lopen: tja dat doet tie als een trein.
|
|
|
VincentC
|
Hey Melvin,
Volgende keer op Mirns moet je mn Naish Thorn 132 (2006) es proberen. Heerlijk boardje wat volgens mij aan al je wensen voldoet. Ik neem aan dat de 2007 alleen maar beter geworden is.
Pcies, Melvin moet gewoon de Naish Thorn3 131x39 gaan varen, sluit mooi aan bij zijn andere Naishzooi ook nog eens (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
SjaarD
|
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=25279.0Deze maar dan bijvoorbeeld in 132 of nog groter. Dingen hebben supergoeie low-end, lekkere flex (2006 model had nog meer flex) en hoogte lopen gaat top! De nieuwe straps die erop komen, kun je in 3 maten (S, M en L) bestellen zodat het met jouw schoenmaat geen probleem is....
|
|
|
Sjemmel
|
Naish thorn lijkt me ook een fijne optie Melvin! Heb je een retegeil setje (grinnik_kitesmiley) Weet alleen niet of die wel fijn is voor de knietjes
|
|
|
VincentC
|
Naish thorn lijkt me ook een fijne optie Melvin! Heb je een retegeil setje (grinnik_kitesmiley) Weet alleen niet of die wel fijn is voor de knietjes
100% goedgekeurd voor de knietjes Enige probleem zijn de bindingen, meneertje Melvin heeft te grote poten en op de KBO bleek dat die pads niet passen, maar is het niet zo dat naarmate het boardje groter wordt de pads dat ook worden?
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Mischien is het een iedee om er eentje te laten bouwen door een zelfbouwer. Zijn nu ergug goede hier op het forum en ze kunnen hem helemaal zo maken hoe jij wilt...!!!! Greetings...Pro KIter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|