LOEN
|
Duidelijk
|
|
|
|
Alferink
|
alweer? k hoop wel dat je kitehigh sponsort ??
|
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
alweer? k hoop wel dat je kitehigh sponsort ?? Why? is toch een contest niet om kite high ofzo staat niet alleen hier op ook op andere fora
|
|
|
sjembek
|
Eerste kleurplaat dan maar, om de druk te verminderen; De 3E Get High 134*40!!!
|
|
|
Geronimo79
|
Hey ff vraagje, wat gebeurd er met het design dat wint? kan me voorstellen dat ie gebruikt word en dan?
|
|
|
sjembek
|
Volgens zijn verhaal word het winnende design op de markt gebracht waardoor zij er veel dankzij de lage prijs en mijn winnende ontwerp er een onwijs grote winst vanaf kunnen halen en ik als dank een trui krijgt.
In je vorige post had je het erover dat de winnaar een board kreeg met zn eigen desig erop? Hoe zit het nu echt?
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
- Gewist -
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
Volgens zijn verhaal word het winnende design op de markt gebracht waardoor zij er veel dankzij de lage prijs en mijn winnende ontwerp er een onwijs grote winst vanaf kunnen halen en ik als dank een trui krijgt.
In je vorige post had je het erover dat de winnaar een board kreeg met zn eigen desig erop? Hoe zit het nu echt?
Die mogelijkheid is er ook maar dat wordt dan persoonlijk besproken met de winaar lijkt mij t best en duidelijkst voor iedereen
|
|
|
Geronimo79
|
jah.. lijkt me toch wel het minimaalste.. vind et prima om een boardje te designen en wie weet wat te winnen.. maar lijkt me toch niet helemaal recht als je idd wint en je dan alleen een trui hebt.. Heb laatst gesproken met een internationaal merk, en daaruit kwam naar voren dat ik als ik boardjes ging maken ik een leuk bedrag zou gaan krijgen per boardje.. Duzz ben wel benieuwd hoe dat dan verder gaat
Ok thank you.. werd net bijgetypt zag ik.
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
- Gewist -
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
Eerste kleurplaat dan maar, om de druk te verminderen; De 3E Get High 134*40!!! Thnx 1 tipje bouw net als ik in een rechthoek zo worden ze namelijk gebruikt op de print die worden bijgesnedern / omgevouwe
|
|
|
sjembek
|
'tis een concept
|
|
|
Joren
|
Je krijgt geen board met je eigen design?
|
|
|
Joy.H
|
details niks details mensen willen weten waar ze aan toe zijn en een boardje van je eigen winnende design is wel het minste wat je kan doen!!!!!!!
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
- Gewist -
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Yo Prutser, goed geprutst! Zoals de chinezen zeggen: een dag niet geprutst is een dag niet geleefd. Dus hier mijn bijdrage. Wel lekker fleurig dacht ik zo. Het engeltje is de onderkant.
|
|
|
Nederland-kitenl
Gast
|
- Gewist -
|
|
|
|
Coen2000
|
details niks details mensen willen weten waar ze aan toe zijn en een boardje van je eigen winnende design is wel het minste wat je kan doen!!!!!!! Betaal jij m ? Dudes ist niet genoeg eer dat je board wordt gedrukt? kan er ook een ander design op laten zetten en dan verkopen ze ook dat is t punt niet betaal jij em??? heb jij soms een lesje marketing gemist ofzo
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Dudes ist niet genoeg eer dat je board wordt gedrukt? kan er ook een ander design op laten zetten en dan verkopen ze ook dat is t punt niet Doe dat dan... een beetje merk.. zou een designer het board geven! ... jaa togg
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
details niks details mensen willen weten waar ze aan toe zijn en een boardje van je eigen winnende design is wel het minste wat je kan doen!!!!!!! Betaal jij m ? Dudes ist niet genoeg eer dat je board wordt gedrukt? kan er ook een ander design op laten zetten en dan verkopen ze ook dat is t punt niet slechte zaak dat 1 boardje er niet eens van af kan. ik zeg steek die boardjes van je maar in je hol, maak daar 'n foto van en bedruk die boardjes daarmee. mischien koop ik er dan ook nog 1.
|
|
|
|