kiten in malgrat de mar

Stetman

Juli 24, 2007, 22:46:28
edit2Rapporteer  
Ga zondag via weekje malgrat de mar naar tarifa. Ik d8 alleen in Tarifa te kunnen kiten, maar las op internet dat Malgrat ook goed is. Las ook dat het verboden is en toch ook weer niet of alleen in de weekenden. Wie weet of en waar je mag kiten in Malgrat ?

Tweekske

Antwoord #1 Juli 24, 2007, 23:00:25
edit2Rapporteer  
Ben al 3 jaar op rij in Malgrat geweest en heb nog nooit iemand zien kiten daar, dus denk dat het inderdaad verboden is. Ben er ook een keer een hele zomer geweest en toen ook niks gezien. Ik weet het niet zeker dus je kan het beter nog een keer ergens navragen.
xxedguyxx

Antwoord #2 Juli 25, 2007, 00:53:25
edit2Rapporteer  
haha lol malgrat,, staat daar uberhaupt wel wind,, of was ik in zo'n slechte toestand dat ik niet eens meer aan kite dacht.... (Dat is wel HEEEEEEEL erg natuurlijk!)
amorw

Antwoord #3 Juli 25, 2007, 00:56:20
edit2Rapporteer  
Ben er ook een keer een hele zomer geweest en toen ook niks gezien. Ik weet het niet zeker dus je kan het beter nog een keer ergens navragen.

Ben je wel eens overdag buiten geweest ? ;-)
Tweekske

Antwoord #4 Juli 25, 2007, 02:49:58
edit2Rapporteer  
Haha, ja, meestal rond een uur of drie aan een strandbar gaan zitten, dus als ze daar zouden kiten had ik het denk ik wel gezien
TijN

Antwoord #5 Juli 25, 2007, 03:25:23
edit2Rapporteer  
ik zou zeggen, pak in Malgrat een biertje want daar kun je dus echt niet kiten!!
kom net terug van blanes wat hemelsbreed nog geen 2km uit elkaar ligt en er was niet echt wind  ThumpsUp
SjaarD

Antwoord #6 Juli 25, 2007, 20:17:14
edit2Rapporteer  
er is wel af en toe wind maar het is verboden. Een paar jaar geleden ben ik er een keer geweest (toen het nog niet verboden was) en toen heb ik daar mensen zien varen. Best vaak trouwens....maar nu dus niet meer, veel plezier in tarifa, ik zou malgrat sowieso voorbij rijden Smiley
coolbeamer

Geen avatar

Antwoord #7 Juli 25, 2007, 21:19:16
edit2Rapporteer  
Heb ze 2 jaar geleden wel in Blanes zien kiten. Helemaal rechts eind van Blanes bij de campings.
Brenkie

Antwoord #8 Juli 27, 2007, 02:56:56
edit2Rapporteer  
Pfff.. gast, daar ga je toch niet naartoe, laat staan kiten. Inderdaad aan voorbij rijden zoals SjaarD zegt. Dan kan je beter stoppen in Rosas, een uurtje eerder. Dan kan je wel echt kiten, en daar kan je ook nog spaans happen ipv. een zak friet met frikandellen...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.